Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    OPC teeb Opeli pereautodest tõelised maanteeraketid

    Nagu peaaegu kõigil autotootjatel, on ka Opelil sportlike autode divisjon koondnimetusega OPC - Opel Perfomance Center.
    Praegu on OPC-tähisega võimalik osta nelja erinevat Opeli mudelit - Astra, Zafira, Meriva ja Vectra. Enamjaolt ostetakse ja müüakse OPC-autosid metalliksinisena, mis millegipärast on saanud selle auto firmamärgiks.
    OPC pere uusim liige, pisimahtuniversaal Meriva on saanud 1,6-liitrise turbomootori. 180hobujõuline mootor teeb vagura olemisega autost tõelise sleeper'i.
    Rajal võis väikese autoga üha kiiremini ja kiiremini kurvi võttes lausa üllatuda, piir oli märksa kaugemal, kui ükski proovijaist jõudis. Kõrge isteasend annab küll hea ülevaate, kuid paneb jällegi tundma, et kohe-kohe läheb auto ümber.
    Tegelikult ei lähe, kuid aju keeldub jalale pedaali sügavamale vajutamise signaali andmast. Salongi on vallutanud Recaro istmed, mis suurele mehele natuke kitsavõitu.
    Perekonna kõige kiirem jooksja on Astra. Kaheliitrisest turbomootorist võib pigistada väikse auto jaoks pöörased 240 hobujõudu, mis kiirendavad sinise kuuli nullist sajani 6,4 sekundiga.
    Istmed on mugavad ja ka juhitavus rajal ei anna märku, et midagi võiks teisiti olla. Küll peab jälle virisema rumala käigukangi asukoha tõttu, mis vähendavad sportlikkuse tunnet olles roolist liialt kaugel.
    Sama mootor, mis elutseb Astra aiste vahel, on pandud Zafirassegi, tehes sellest jälle kõige kiirema mahtuniversaali maailmas. See on siiani kõige enimmüüdav OPC mudel Eestis, sest koos praktilisusega saab ka paraja maanteemürsu omadused. Kel soovi võib kogu suguvõsa nullist sajani lennutada 7,8 sekundiga.
    Omamoodi fenomeniks võib pidada Vectrat. Selle auto võib tegelikult tituleerida OPC perekonna parimaks pojaks. Nimelt on suudetud ühendada mugavus, suur auto ja väga jõuline minek.
    Vectra mootoris müdiseb 255 hobujõudu, mis teeb temast võimsaima tootmises oleva esiveolise auto.
    Tippkiirused, mis ulatuvad Vectral 260 kilomeetrini tunnis teevad sellest ka ühe kiireima sedaani maailmas, eespool vaid väga kallid autod. Veojõukontroll peal ja "sport"-kirjaga nupp all, muundub rahulik pereauto rajal tõeliseks lõviks.
    Auto on saadaval ka universaalina, mis muudab selle praktiliseks. Kõik ühes pole võimalik? On - ja Vectra OPC on sellele fenomenile väga lähedal.
  • Hetkel kuum
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Nordecon ehitab lennujaama militaarlennukite platsi
Nordecon AS ja AS Tallinna Lennujaam sõlmisid lepingu Tallinna Lennujaama E-klassi seisuplatside ehitustöödeks, selgub börsiteatest.
Nordecon AS ja AS Tallinna Lennujaam sõlmisid lepingu Tallinna Lennujaama E-klassi seisuplatside ehitustöödeks, selgub börsiteatest.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Kriis pani juhid liikuma. „Rahapakiga enam kedagi üle ei osta“
Viimaste aastate kriisid on muutunud erinevatel põhjustel juhtide vahetused tavapärasemaks, kuid ainult suurema palgaga üldjuhul enam tippjuhti konkurendi juurest üle ei meelita, rääkis värbamisagentuuri Fontese partner Eva Lelumees.
Viimaste aastate kriisid on muutunud erinevatel põhjustel juhtide vahetused tavapärasemaks, kuid ainult suurema palgaga üldjuhul enam tippjuhti konkurendi juurest üle ei meelita, rääkis värbamisagentuuri Fontese partner Eva Lelumees.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Kohus jättis Merko vaidluses riigiga tühjade pihkudega
Tallinna halduskohus, mis korra juba pikale veninud vaidluses riigilt Merkole pea miljoni kahjuhüvitist välja mõistis, jättis värske otsusega ehitusfirma kaebuse rahuldamata.
Tallinna halduskohus, mis korra juba pikale veninud vaidluses riigilt Merkole pea miljoni kahjuhüvitist välja mõistis, jättis värske otsusega ehitusfirma kaebuse rahuldamata.
Leedu firma plaanib Eestisse investeerida 18 miljonit
Leedu logistikakinnisvara ettevõte Sirin Development hakkab sel aastal ehitama Eestisse 8 miljonit eurot maksvat laohoonet, kokku plaanib firma investeerida Eestisse 18 miljonit eurot.
Leedu logistikakinnisvara ettevõte Sirin Development hakkab sel aastal ehitama Eestisse 8 miljonit eurot maksvat laohoonet, kokku plaanib firma investeerida Eestisse 18 miljonit eurot.