Laupäev 3. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Baltika teenis üheksa kuuga 56 miljonit krooni kasumit

24. oktoober 2006, 09:09

Baltika Grupi üheksa kuu müügitulu oli 618
miljonit ja puhaskasum 56 miljonit krooni. Eelmise aasta sama perioodiga
võrreldes on müügitulu kasvanud 26 protsenti ja puhaskasum 22 protsenti, teatas
ettevõte.

„Selle aasta esimese üheksa kuuga oleme loonud olulised eeldused Grupi strateegiliste eesmärkide saavutamiseks. Kõigepealt oleme suurendanud uute poodide avamist: üheksa kuuga oleme avanud 19 poodi ja aasta lõpuni on plaanis avada veel kuni 15 poodi. Kiiresti kasvav jaesüsteem lubab järgmistel kvartalitel oodata jaekäibe kasvu kiirenemist üle 40%-i. Juulis valminud uus logistikakeskus oli sellise kasvu tagamiseks hädavajalik. Strateegiline eesmärk siseneda naisterõivaste premium-turule leidis hea lahenduse Ivo Nikkolo moebrändi ülevõtmisega,” kommenteeris Baltika juhatuse esimees Meelis Milder.

”Kiirel kasvul võib olla oma lühiajaline hind madalamate kasumimarginaalide näol, kuid usun, et meie tubli meeskond suudab selle perioodi hästi ära juhtida,” lisas ta.

Baltika suurim kiirmoebränd Monton andis üheksa kuu jaekäibest 52% ehk 255 miljonit krooni. Võrreldes eelmise aasta sama perioodiga kasvas Montoni jaemüük 24%. Mosaici jaemüük kasvas võrreldes eelmise aastaga 56% võrra 162 miljoni kroonini ja Baltmani müük 34% võrra 52 miljoni kroonini.

Baltika Grupi suurimaks jaeturuks oli esimese üheksa kuu jooksul jätkuvalt 133 miljoni kroonise käibega Eesti, mille käive kasvas 25% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga. Leedu jaemüük ulatus 121 miljoni kroonini (+36%). Suuruselt kolmas turg, 89 miljoni kroonise jaekäibega Ukraina kasvas 31%. Lätis ulatus jaemüük 67 miljoni kroonini kasvades 32% ning Venemaal 54 miljoni kroonini kasvades 42%. Baltika kõige väiksemal turul Poolas, mis moodustab jaemüügist 5%, kahanes müük eelmise aastaga võrreldes 11% võrra 26 miljoni kroonini.

Esimesel üheksa kuu jooksul avati kokku 19 uut poodi, millest 10 kolmandas kvartalis. Brändide lõikes avati üheksa Montoni, seitse Mosaici ja kolm Baltmani poodi. Seitse poodi avati Ukrainas, kuus Venemaal, neli Lätis ja kaks Eestis. Veel lisandus septembris kolm kauplust Eestis seoses Ivo Nikkolo kaubamärgi omandamisega.

Neljandas kvartalis on kavas avada 15 ning aasta kokkuvõttes 34 uut poodi. Kui lisada Ivo Nikkolo kauplused, siis 2006. aasta lõpuks on Baltika Grupi jaesüsteemis planeeritud 114 kauplust müügipinnaga 20 000 ruutmeetrit. Turgude lõikes toimub suurim kasv Venemaal ja Ukrainas ning brändide lõikes Montonis ja Mosaicis.

Baltika Grupis töötas septembri lõpu seisuga 1822 inimest, nendest tootmises 875 ja jaekaubanduses 767 inimest. Väljaspool Eestit töötas 603 inimest.

Baltika Grupp on kiirelt kasvav rõivakaubandusettevõte, mis tegutseb Baltikumi ja Ida-Euroopa turgudel. Grupp opereerib Montoni, Mosaici, Baltmani ja Ivo Nikkolo jaekette kuues riigis - Eestis, Lätis, Leedus, Poolas, Ukrainas ja Venemaal. Baltika kasutab vertikaalselt integreeritud ärimudelit, mis ühendab rõivakollektsioonide loomise, tootmise ja jaekaubanduse ning võimaldab pakkuda uusi moerõivaid iga nädal.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
24. October 2006, 09:08
Otsi:

Ava täpsem otsing