BusinessWeek võrdles Läti Double Coffeed Starbucksiga

Mariliis Pinn 24. oktoober 2006, 14:24

Balti riikide suurim kohvikukett Double
Coffee on nagu Starbucks, kirjutas BusinessWeek.

Kohvikud näitavad kõige paremini endiste Nõukogu liikmete muutumist. Kiiresti kasvavas majanduses, tõusvate sissetulekute ja muutuva elustiili juures on kohvikutest saanud osa kultuurist nii Moskvas, Kiievis, Riias nagu nad on New Yorgis ja Londonis. See trend on Double Coffee, Läti Starbucksi edu tagatis.

Double Coffee asutasid 2002. aastal Riias Sergei Pushnoy ja Nick Ustinov. Ettevõttel on 45 kohvikuga Eestis, Lätis, Leedus piirkonna suurem kohvikukett. Ettevõte müüs 148 miljoni krooni eest kohvi eelmisel aastal.

Ustinov sõnul on edu taga see, et nad ei müü vaid kohvi ja koogikesi vaid atmosfääri.

Pushnoy sai äriidee Moskvast, kus Starbucks laadsed ketid olid edukad.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
24. October 2006, 14:30
Otsi:

Ava täpsem otsing