Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Reklaamileid: Meie tapame sinu eest!
Kuigi võiks arvata, et nannipunnid on Jüri Mõisa õhutusel kõik ammu Tallinna pagenud, on Rakvere tapaklipi tarvis üks äpu ka maalt üles leitud.
Mehike on endale sea perre võtnud, aga kui vennaihul tapakaal käes, on farmeril pill lahti. Korraks näib, et vähemalt eidel on selles tares püksid jalas, kuid tuleb meil temaski pettuda.
Tellijad on asja läbi mõelnud, soovides hurjutada konkurente-väiketalunikke, et mis te, toslemid, mässate, jätke veretöö meie hooleks, meie väits ei värise.
See on aus sõnum, nii et 10 punkti. Ja jõuab ka pärale, mistap teine 10 veel.
Klipi õuduka-markeeringus on samuti iva sees. Ehkki trillerid pälvivad enamasti vaid teismeliste piigade tähelepanu, ajavat kõnealuse klipi retrofiiling ka küpsemas eas naisterahvaid perutama. Kuna on osatud sudida nii tulevast kui ka olemasolevat vorstiostjate segmenti, siis siit kolmas kümnekas.
Kui aga "leiust" rääkida, siis sellega olnuks kindlasti ka targemat teha kui rupskireklaami peale raisata. Iselaulvat siga suvetuuril rahvale näidates ajaks vast rohkem pappi kokku.
Autor: Peep Pedmanson