Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Rahvarallurid teavad ja räägivad
Käesolevas lehes on üheks põhiteemaks talverehvid. Kui ajakirjad viivad autosid kuskile põhjapoolusele, et testida, kuidas ja mismoodi erinevad rehvid toimivad, siis tekib küsimus, keda see ikka huvitab, mis seal põhjapoolusel toimus.
Sestap tekkis mõte teha lugu hoopis sellest, kuidas rehvid Eesti talvele vastu peavad ja millised on parimad lahendused. Kes sellele ikka paremini vastata oskavad, kui mitte rahvaralli inimesed, kes peavad oma autodega kiiresti kulgema meie kehva suusailmaga talves. Meie ilm on vägagi heitlik ja talvel saab näha kohati haljast teepinda, jääd, aga ka suuri hangesid.
Rahvaralli inimesed peavad aga kõikidel neil pinnastel võistlema ja et rõhk on just sõna esimesel poolel ehk rahval, siis peavad nad seda tegema tänavalegaalsete rehvidega.
Olles aastaid selles karussellis keerelnud, teavad need inimesed kõige paremini, millised talverehvid meie oludes kõige paremini toimivad.
Et rahvaralli on ka n-ö madalaeelarveline sport, siis pole enamikul seal sarjas osalevatest inimestest tohutuid rehvieelarveid, vaid kasutatakse maksimaalselt kahte jooksu ühe talve jooksul. See, millised need rehvid on, omab meile tavaliiklejatele aga väga suurt väärtust, sest tahame ju meiegi teada, mis siis tegelikult töötab.
Siinkohal tahakski tänada kõiki küsimustele vastajaid, et te ei salatsenud, vaid aitasite kindlasti paljusid hädasolijaid, kes ei suutnud tohutute pakkumiste hulgast õiget valikut teha. Edu teile tulevaks talveks, n-ö rahvarallurid! Ja ärge ka järgmisel sügisel oma teadmisi vaka all hoidke.