Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Volkswagenil läheb hästi tänu heale mudelitsüklile
Kuigi Pärnpuu tahaks öelda, et nad on Volkswageni müügiga väga heal järjel, sest nad on lihtsalt nii hea firma, siis pole tegelikkus tema sõnul hoopiski nii.
Asi on hoopis selles, et praegu on Volkswageni mudelitsükkel ääretult soodne. Kogu mudelivalik peale Polo on vahetunud ja kõik mudelid on oma parimas tsüklis.
Pärnpuu ennustab, et nii see kahjuks ei jää.
Ta meenutab aega, mil mudelid olid kõik ligi seitse aastat vanad ja neid müük äärmiselt keeruline.
Pärnpuu nimetab, et nende töö põhiraskuseks on planeerimine.
Nimelt tuleb autode soov anda tehasesse kaks aastat ette. Seega tuleb väga täpselt turgu prognoosida.
Saksa Autol, nagu ka kõigil teistel, on raske töölisi leida.
Eriti raske on Pärnpuu sõnul head lukkseppa leida.
Praegu on head mehed endale ise koolitatud ehk võetud noormees praktikale ja temast endale hea remondimees vormitud. Edutamisvõimalused on küll head, sest Saksa Autos on mehaanikust saanud nii meister kui ka veel kõrgema ametikoha mees.
Et ennast ette valmistada pidevalt kasvavaks automüügiks ja müüdavate autodeparemaks teenindamiseks, on Saksa Auto viimase kolme aasta jooksul üle terve Eesti päris oluliselt laienenud.