Yahoo! tegevjuht: internetireklaami potentsiaal on alahinnatud

Mariliis Pinn 14. november 2006, 15:26

Internetireklaami potentsiaal on
alahinnatud, sest internetireklaami kasvu ennustused ei arvestada videoreklaame,
sotsiaalset meediat ja mobiile, ütles Yahoo! tegevjuht Terry Semel.

Londonis peetud kõnes ütles Semel, ennustused piirduvad vaid pildi kujul reklaamiga, vahendas Reuters.

"Video on tulevikus internetis järjest tähtsam," ütles Semel. "Tegelik internetireklaami potentsiaal on alahinnatud, tuleb lisada video, mobiilid ja interneti kogukonnad," lisas ta.

Semel kinnitusel arenevad kiiresti sponsorlus, erinevad reklaamivormid ja uued kavalamad viisid lisada online-reklaamidele videoklipid.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
14. November 2006, 15:35
Otsi:

Ava täpsem otsing