Ehitusmaterjalide tootjad Saint-Gobain Isover ja Gyproc ühinevad

16. november 2006, 09:40

Tänasest tegutsevad Eesti juhtiv soojustus-
ning heliisolatsioonimaterjalide turustaja Saint-Gobain Isover Eesti ning
kipsplaatide ja kergkonstruktsioonide müüja Gyproc ühise nime all, teatasid
ettevõtted.

Ühinenud ettevõte hakkab kasutama uut ärinime Saint-Gobain Ehitustooted Eesti AS. Ligi 400 miljoni kroonise käibega ettevõte esindab ja turustab Isover soojustusvillasid, Gyproc kipstooteid, Styrofoam vundamendisoojustust ning Ecophon ja Gyptone akustilisi ripplagesid.

Ettevõtte ühinemisotsuse tingib maailma suurima ehitusmaterjale tootva Saint-Gobain kontserni otsus osta GYPROC’i toodete valmistaja British Plaster Board (BPB). BPB on maailma juhtiv kipslaadi tootja, kes müüb aastas üle miljardi ruutmeetri kipsplaati.
Saint-Gobain Isover Eesti ja Gyproci ühinemise tulemusena tekib Eesti suurimaid ehitusmaterjalide müüjaid, mis hakkab kasutama ühtset kvaliteedistandardit ning tagab klientidele võrdselt hea toodete- ja teeninduskvaliteedi kõigis oma tootesegmentides.

Ettevõtte juht Urve Palo ütles, et Gyproci toodete lisandumine kasvatab ettevõtte mahtudelt võrreldavaks Eesti juhtivate ehitusmaterjalide müüjate E-Betoonelemendi, Maxiti ja Ruukkiga. „Prognoosime järgmise aasta kasvuks vähemalt 30%, mis teeb ettevõtte aastakäibeks ligi 400 miljonit krooni,“ ütles Palo ning täpsustas, et põhiosa ettevõtte käibest tuleb Isovervillade ning Gyproc toodete müügist.

Saint-Gobain Ehitustooted Eesti AS pakub Eesti turul Isover ja Isotec soojustusvillasid, Ecophon akustilisi ripplagesid, Gyptone akustilisi plaate, Styrofoam vundamendisoojustust ning Gyproc kipsplaate. Nimetatud ehitusmaterjalid kuuluvad oma klassis Euroopa tippmarkide hulka ja omavad EURO vastavustunnistusi.
Soojustusmaterjalide turul on ettevõte turuliidri positsioonil, Isovervillade osakaal on mineraalvillade turu müügimahust 49%. Akustiliste ripplagede turul on turuliidriks ettevõtte müüdavad Ecophon ripplaed, mis moodustavad 40% moodulripplagede turust.
Kipstoodete turul on ettevõtte positsioon 33% kipsplaatide turu müügimahust.
Ettevõte turustab nimetatud tooteid peamiselt ehitusmaterjalide edasimüüjate kaudu. Kauplustes hakatakse erinevaid kaubamärke turustame Saint-Gobain Ehitustooted Eesti AS nime all.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
16. November 2006, 09:39
Otsi:

Ava täpsem otsing