Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Asfaldiaugud purustavad rehve, velgi ja vedrustust

    Eero Pesur on sel aastal lõhkunud juba neli rehvi. Enim saavadki aukudes kannatada madala profiiliga rehvid, nagu Pesurilgi, millel pole kuigi palju järeleandmisruumi ja mis sestap lõhkema kipuvad.
    Viimased kaks rehvi lõhkus mees Tallinnas Kadaka teel. Kui eelmised korrad on kulud enda kanda võetud, siis viimasele korrale tahab ta ametliku käigu anda, sest suuri ja kalleid rehve ei jaksa lõpmatuseni ise kinni maksta, eriti kui selles on süüdi meie kehvad teed.
    "Seekord ootasin politsei ära ja järgmine käik tuleb kommunaalametisse," lubab Pesur.
    Teistmoodi kogemus on jagada Indrek Pajustel, kes lõhkus rehvi Kristiine keskuse parklas. Seal sõitis Pajuste läbi niigi teest madalama kanalisatsiooniaugu, millel oli ka ümbert tee ära lagunenud.
    Tulemuseks oli katkine rehv ja velg. Seekord tuli nõue esitada Kristiine keskusele, kellega oli Pajustel suhteliselt lihtne asju ajada. Esitatud kahjunõudest korvati kohe rehvi ja velje kulu. Lisaks läks Pajuste Kristiine keskuse kulul United Motorsisse sillakontrolli ja kui midagi katki oleks olnud, oldi nõus ka see kinni maksma.
    Jaanus Palm lõhkus Kadaka teel oma Ford Focus ST kaks rehvi ja ka kaks velge. Focuse sportmudelil on juba algusest peale kaheksateisttollised veljed ja rehvid.
    Küll saab hakkama kaskokindlustusega, kuid omavastutus tuleb ikkagi maksta.
    Ka ei ole peaaegu uue auto omanik kindel, et kõik vedrustuse komponendid terveks jäid. Et augus rehvide lõhkumiseks pole palju vaja, näitab seegi, et Palmi juhitud Focus sõitis auku kiirusel 10-20 km/h.
    Tallinnas Peterburi teel sattus augu ohvriks Marge Iidel. Tema autol lõhkus katkine tee kaks velge, ühe rehvi ja kõigele lisaks vajab auto nüüd sillaremonti. Iidel kutsus politsei ja nüüdseks on avaldus kommunaalametis sees.
    Lisaks temale tabas sama õnnetus ka suurt liinibussi, millel Iideli õnnetuse ajal kõrval olevas bensiinijaamas parasjagu rehvi vahetati.
    Kui juba praegu kummitavad asfaldiaugud, on hullem siiski veel ees.
    Autotöökodadega vestlemisest selgus, et põhiline purustuste parandamine läheb lahti kevadel.
    Kui päeval paistab soe päike ja öösel on miinuskraadid, lõhub see asfalti omajagu ja purustustega autod ummistavad töökojad.
    Kuulun minagi nüüd teeauku sõitnute parteisse. Juhtus see mõni nädal tagasi Tallinnas Peterburi teel, Neste bensiinijaama juures.
    Oli õhtune tipptund, sügavhämar ja sadas vihma. Järsuservaline auk ootas sõidurajal, no ei olnud võimalik reageerida. Mingit märki loomulikult polnud. Pauk oli sedavõrd tugev, et esimese ratta valuvelg väändus.
    Käisin kindlustuses ja seejärel teeninduses. Sõbrad ütlevad, et nõua kahju kommunaalametist. Kahjuks ei kutsunud politseid.
    Moraal? Sõida ettevaatlikult ja karda tumedaid laike teel.
  • Hetkel kuum
Andrus Hiiepuu: kustkohast tulevad ja kuhu kaovad eesmärgid?
Ettevõtte üldiste sihtide seadmise kõrval kiputakse ära unustama, et absoluutselt iga inimese panus organisatsioonis peab olema samuti eesmärgistatud, kirjutab Elisa Eesti tegevjuht Andrus Hiiepuu.
Ettevõtte üldiste sihtide seadmise kõrval kiputakse ära unustama, et absoluutselt iga inimese panus organisatsioonis peab olema samuti eesmärgistatud, kirjutab Elisa Eesti tegevjuht Andrus Hiiepuu.
Netflix sai miljoneid kliente juurde, kuid aktsia langes ikka
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
LHV tippjuht lahkub ametist
LHV Groupi nõukogu kutsub ametist tagasi juhatuse liikme, riskijuhi Martti Singi. Ühtlasi lahkub Singi samas ajaraamis ka LHV Panga juhatuse liikme ja riskijuhi kohalt.
LHV Groupi nõukogu kutsub ametist tagasi juhatuse liikme, riskijuhi Martti Singi. Ühtlasi lahkub Singi samas ajaraamis ka LHV Panga juhatuse liikme ja riskijuhi kohalt.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Volkswagen Golf 50: kuidas Põrnika järeltulijast kujunes hea auto mõõdupuu
Märtsi lõpus möödus pool sajandit päevast, mil algas Volkswagen Golfi tootmine. Ikoonilise Põrnika järeltulijast sai ettevõtte jaoks veelgi olulisem mudel.
Märtsi lõpus möödus pool sajandit päevast, mil algas Volkswagen Golfi tootmine. Ikoonilise Põrnika järeltulijast sai ettevõtte jaoks veelgi olulisem mudel.
Raadiohommikus: seentest elektriautode suuromanikuni Jäta oma küsimus hommikuprogrammi külalistele
Äripäeva raadio reedene hommikuprogramm sisaldab mitut uudist – kiiresti arenevas seente maailmas tegutsev Eesti idufirma teatab oma värskest saavutusest ning selguvad arvamuskonkursi Edukas Eesti nominendid.
Äripäeva raadio reedene hommikuprogramm sisaldab mitut uudist – kiiresti arenevas seente maailmas tegutsev Eesti idufirma teatab oma värskest saavutusest ning selguvad arvamuskonkursi Edukas Eesti nominendid.
Viljar Arakas ja Robert Kitt said eelarvenõukokku
Eesti Panga nõukogu nimetas teisipäeval toimunud istungil ametisse Eesti eelarvenõukogu uue koosseisu, mis alustab tööd mai keskpaigas.
Eesti Panga nõukogu nimetas teisipäeval toimunud istungil ametisse Eesti eelarvenõukogu uue koosseisu, mis alustab tööd mai keskpaigas.