Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Suure auto hõng väikses kehas

    Chevrolet Captiva kuulub oma segmendilt kõikide autotootjate kohustuslikku repertuaari. Et hästi müüa, sul lihtsalt peab maastur valikus olema.
    Paljud autotootjad näevad nende väljatöötamisega tõsist vaeva ja kui aus olla, siis peavadki, sest neljast rattast ja kõrgemast vedrustusest enam ei piisa. Et selles segmendis tegijaks tõusta, on vaja päris insenere.
    Disainiga mängitud suuruse peale. Pealtnäha on ju kõik vägagi kena. Disaini poolest on saadud pihta Dodge'i fenomenile. See tähendab, et auto ei ole tegelikult nii suur, kui sulle esmapilgul tundub.
    Jõulised jooned viitavad märksa suurema klassi autole ja mingi klõps inimese peas paneb teda arvama, et jah, see masin on kohutavalt suur. Tegelikult ju ei ole. Välimusega on Chevrolet' disainerid kümnesse tabanud.
    Ninaosa on kohutavalt sarnane Hyundai Santa Fe'le. Võib-olla on see taotluslik, et mõningate mööndustega on need autod eestvaates üsna sarnased. Pärinevad nad ju lõppude lõpuks mõlemad Korea autotöösturitelt.
    Interjööri kallal nuriseda ei saa. Sisu disainis domineerivad samuti raskekoelised jooned, mis vihjavad sulle, et sa istud ikka tõesti suures autos.
    Nii ees kui ka taga on piisavalt ruumi laiutamiseks. Pagasiruum on samuti piisav, et seal mõni väiksem Chevrolet' mudel jalgratta asemel reisile kaasa võtta.
    Siiski on lisatud Ameerika autodele tüüpilisi elemente, näiteks näidikud keskkonsoolis. Need ei näe välja mitte odavad, vaid vanad. Vana antiigi mõistes on hea, kuid meenutused 80ndate lõpust ei ole päris antiik.
    Rooli kuulekusele ja vedrustusele midagi ette heita just pole. Kui keerad rooli paremale, siis sinna masin ka läheb. Vedrustus on loomulikult sõltumatu, mis ei lase autol kurvides liialt kalduda, nii et ukselingid vastu asfalti ära kriibiks.
    Proovisõiduautol oli 2,4-liitrine bensiinimootor. Seda ma kellelegi siiski ei soovita. Lohutuseks võib aga öelda, et Captivat saab osta ka diiselmootoriga. Väike bensiinimootor on jõuetu, lärmakas ja janune.
    Kiirendushetkel kiunus mootor justkui appi karjudes: ära piina mind, näed ju, et must rohkem ei tule! Siit ka soovitus - Captiva ise on vägagi mõistlik auto, kuid kui osta, siis diiselmootori või V6 bensiinimootoriga. Viimane on küll hirmus janune, kuid pakub see-eest ka rohkem tõmmet ja vähem kisa.
  • Hetkel kuum
Leonardo Ortega: ilma vajaliku välistööjõuta ei tule ka oodatud majanduskasvu
Eesti IKT-sektorit ja tööstussektorit kimbutavad samad välistööjõu mured. Vajame muutusteks uusi tingimusi, kirjutab EASi Work in Estonia juht Leonardo Ortega.
Eesti IKT-sektorit ja tööstussektorit kimbutavad samad välistööjõu mured. Vajame muutusteks uusi tingimusi, kirjutab EASi Work in Estonia juht Leonardo Ortega.
ÜROs küpseb plasti globaalselt piirav lepe, naftatööstus on tagajalgadel
ÜRO koguneb otsustavale kõnelusele plastreostuse ja plasti tootmise piiramiseks, kuid naftakeemia suurfirmad võitlevad vastu.
ÜRO koguneb otsustavale kõnelusele plastreostuse ja plasti tootmise piiramiseks, kuid naftakeemia suurfirmad võitlevad vastu.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Merko eksjuht avas lahkumise tagamaid “Astusin nagu jooksulindilt maha”
Aasta alguses Merko juhi kohalt taandunud Andres Trink tõdes, et pärast tosin aastat pingelist ehitusfirma juhtimist saab ta tegeleda kõige sellega, millest varem unistas. Juhitooli loovutamiseks andis talle peamise tõuke abikaasa karjäärimuudatus.
Aasta alguses Merko juhi kohalt taandunud Andres Trink tõdes, et pärast tosin aastat pingelist ehitusfirma juhtimist saab ta tegeleda kõige sellega, millest varem unistas. Juhitooli loovutamiseks andis talle peamise tõuke abikaasa karjäärimuudatus.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Rahandusministeerium plaanib suurendada lähetuste päevaraha
Rahandusministeeriumi plaani järgi tuleks suurendada lähetuste maksuvaba päevaraha piirmäära ja autokompensatsiooni, kuid erisoodustustes järele anda ei soovita.
Rahandusministeeriumi plaani järgi tuleks suurendada lähetuste maksuvaba päevaraha piirmäära ja autokompensatsiooni, kuid erisoodustustes järele anda ei soovita.
Maailmas pole sõjale veel nõnda palju kulutatud
Kaitsekulutused on kasvanud kogu maailmas üheksa aastat järjest, teatas Stockholmi rahuinstituut SIPRI iga-aastases raportis.
Kaitsekulutused on kasvanud kogu maailmas üheksa aastat järjest, teatas Stockholmi rahuinstituut SIPRI iga-aastases raportis.