Teisipäev 6. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Pangad koguvad rikastele klientidele ka kalleid veine

Mariliis Pinn 20. november 2006, 18:25

Prantsuse pank Société Générale lõi
eksklusiivse veinifondi, mis tegeleb haruldaste ja kallite veinide kogumisega,
kirjutas International Herald Tribune.

Kolm aastat tagasi õhtustas Prantsuse panga Société Générale erapanganduse juht Pierre Mathé rikka Aasia investoriga ja nad rääkisid prantsuse veinidest. Investor soovis, et pank müüks ja ostaks tema nimel veine, kuna tal endal ei olnud aega selle jaoks.

Vestlus lõppes sellega, et prantsuse pank lõi eksklusiivse veinifondi, mis tegeleb haruldaste ja kallite veinide kogumisega. Selles fondis olevad veinid maksavad 15 000 - 20 000 krooni, kirjutas ajaleht. Pangad, mis tegelevad üle miljoni dollari (12 mln krooni) investeerivate inimeste raha haldamisega, peavad ajalehe andmetel tegema igasugu äridega. Seda teevad finantsasutused eriti Aasias.

Aasia noored ja rikkad on ettevõtlikumad kui eurooplased või põhja-ameeriklased. Maailma suurima rikkuste haldaja Šveitsi panga UBS võtmekliendi juhi Henry Hirzeli sõnul on 60-70% nende klientidest Aasia päritolu.

Näiteks on paljud pangad lisaks tavapärasele rikaste jagamisele nagu sissetulekud üle 1 mln dollari, üle 5 mln dollari ja üle 30 mln dollari loonud ka eriteenused sportlasetele, poptähtedele ja lahutatud inimestele.

Parim moodus kliente võita on muidugi esinduste avamine seal, kus on koos palju rikkaid inimesi. Seda eriti Aasias, Ladina-Ameerikas, Venemaal ja Ida-Euroopas.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
20. November 2006, 18:25
Otsi:

Ava täpsem otsing