Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Cisco hakkab jaeturule rohkem panustama
Oma logo uuendanud maailma juhtiv võrgutehnoloogiafirma Cisco keskendub äritegevuses senisest enam jaetarbijale. Cisco uus ärifilosoofia põhineb inimvõrgustikel, millel on suur võim arenguprotsesside juhtimisel.
"Cisco on viimastel aastatel teinud olulisi samme, et arendada tegevust ettevõtete võrgulahenduste kõrval ka tavainimestele suunatud toodete-teenuste turul," ütles Cisco Eesti juht Endo Viires. 2003 tuli Cisco lõpptarbijaturule Linksysi koduruuteritega, mullu lisati tooteportfelli kodused meelelahutusseadmed. Uued eraisikutele suunatud tooted tulevad turule Linksysi brändi all.
Ciscol on väljatöötamisel või juba käigus mitu uut kodutarbijale suunatud tehnoloogiat - koduvõrgusüsteemid, traadita ühendusega DVD-mängijad ja nõudmisel allalaaditavate filmide süsteem.
Autor: ÄP