Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Reklaamileid: Hansapanga talispordirõõm
Spordisõpradele mõjub Andrus Veerpalu kui ibuprofeen peavalule. Ikkagi olümpiavõitja. Hansapanga reklaami ebatavalisuseks on lahendus, kus logo tundub esmapilgul teisejärgulisena. Tänapäeval, kui enamik reklaamijaid muretseb logo suuruse pärast, on meeldiv vaheldus näha reklaame, kus ei alahinnata kohalikke tarbijaid. Hea on teada, et suurkorporatsioon nagu Hansapank oma teada-tuntud logoga sel viisil mängida saab. Reklaami vaatajas tekitab see tugeva seose Hansapanga ja spordi vahel.
Kui Andruse võistlussärgil ka logod puuduksid, manaks iga reklaamivaataja tänu tuttavale oranžile purjele ning ülanurgas asetsevale triibukombinatsioonile silme ette, millega tegemist on. Ikkagi Hansapank.