Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Aasta autoks valiti Škoda Roomster
Täpselt sellises järjestuses on ka Eesti autoajakirjanike valitud aasta auto konkursi esikolmik. Kolm autot mahuvad vaid seitsme punkti sisse, mis näitab ajakirjanike kindlalt samu eelistusi.
Kindlasti polnud paljud veel otsustanud, millise auto kasuks oma hinded anda, enne kui mindi Pärnu Sauga ringrajale autosid proovima. Arvatavasti seal tuligi paljudel mõte panna Škoda esimeseks, sest hoopis teise eesmärgiga ja palju odavam Roomster suutis märksa kallimate ja sportlikumate autodega visalt sammu pidada ja mõningates elementides neid ka edestada.
"Tulemus peegeldas hästi muutusi Eesti autoturul. Kui aasta auto valimisi alustasime, oli uute autode ostjate ring väike ning hinnas olid esinduslikud sõidukid. Täna ostab uusi autosid kasvav keskklass, kes hindab auto universaalsust ning taskukohast hinda. Škoda Roomster polnud tipus ei mugavuse, mahutavuse ega sõiduomaduste poolest, ei olnud ta ka kõige odavam - ent kokkuvõttes pakkus ta keskmisele Eesti perele parimat paketti," kommenteeris žürii esimees Tehnikamaailma peatoimetaja Vello Kala.
Auto Bild Eesti peatoimetaja Tõnu Trammi sõnul olid kõik kuus finalisti tegelikult võitjad. Tema sõnul on uus Honda Civic üks julgeima disainiga autosid ning uus Seat Leon juhitavuselt oma klassi absoluutne tipp.