Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Klient on audiitori parim müügimees
Ettevõtte juhataja Enn Leppik saab tööst suurimat rahuldust, kui teenuse osutamisega on kaasnenud usaldav ja meeldiv suhtlemine. "Kui koostöö on olnud hea, võib klient olla audiitorifirma jaoks ka parim müügimees," leiab ta. "Sageli tuleb audiitoribüroole uus klient juurde varasemate klientide tütarettevõtete või nende koostööpartnerite hulgast."
Audiitortegevus eeldab Leppiku sõnul pidevat enesetäiendamist. "Oleme püüdnud selle poole, et asjakohased teadmised ja kogemused liiguksid hästi firma sees ühelt audiitorilt teisele ja vanematelt noorematele," selgitab Leppik.
Oluline etapp töötajate erialases arengus on kolmeaastane töökogemus tuntud rahvusvahelises audiitorifirmas KPMG Estonia, kusjuures peamiselt ELSSi töötajatest oli komplekteeritud KPMG Estonia Tartu osakond aastatel 1998-2001.
Leppik loodab, et ELSSi areng jätkub ka tulevikus. "Mõnevõrra peaks süvenema töötajate spetsialiseerumine," leiab ta. Nii on võimalik laiendada firma pakutavaid teenuseid ja kasvatada käivet, see aga omakorda eeldab mõningast töötajate arvu suurenemist. "Korralikult tahame toimima panna audiitoribüroo Tallinna kontori," teeb Leppik tulevikuplaane.
Kolleegina on ELSS jätnud alati väga soliidse mulje. Selle ettevõttega seovad mind lisaks tööalastele ka pikaajalised isiklikud suhted ning seetõttu võin täiesti kindlalt väita, et tegemist on äärmiselt usaldusväärse ja positiivse ettevõttega.
Usun, et neile on edu toonud peamiselt nende sihikindel töö ja pidev tegutsemine, et pakkuda oma klientidele alati võimalikult head ja korralikku teenust.
Samuti on nad alati mõelnud ka sellele, kuidas oleks võimalik oma äri üha edasi viia ja arendada.