Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Telefoniside ettevõtetest on parima teenindusega Elion ja Tele2

    Olenevalt ettevõttest tundsid testostjad huvi kas tavatelefoni- või mobiiliteenuste vastu. Telefoniside firmade teenindus oli bensiinijaamade, ehitus- ning toidupoodide kõrval üks nõrgemaid.
    Enam esines probleeme nimesiltide kandmise, naeratamise, kliendile omal initsiatiivil abi pakkumise ja tema vajaduste väljaselgitamise ning kontakti positiivse lõpetamisega.
    Keskmisest madalamalt hinnati ka teeninduskoha välimust. Puudusi esines üldises puhtuses ja teenindaja töölaua korrektsuses.
    Mitmel korral märgati teenindaja töölaual teenindamisse mittepuutuvaid esemeid, nagu tühi kohvitass ja ajaleht, ka tööks vajalikud esemed polnud korrektselt paigutatud. Kõrgemalt hinnati teenindajate suhtlemis- ja käitumisoskusi, kuid probleeme oli ka siin.
    Kliendi küsimusega tegelemise ja omapoolse huvi ülesnäitamise asemel juhtus, et teenindaja oli hoopis pahura olemisega ja väljendas klientidele selget tüdimust. Selle asemel et püüda klienti aidata, rõhutas teenindaja, et klient võtaks ühendust dispetšeriga, ning püüdis temast võimalikult kiiresti vabaneda.
    Ka küsis teenindaja kontakti alguses kiiresti kliendi aadressi, misjärel vastas kõigile küsimustele "Ei saa!" ning jäi klienti äraootavalt silmitsema, mille peale klient lõpuks tänas ja lahkus.
    Kõige tähelepanuväärsem oli juhtum, kus klient küsis esindusest informatsiooni pakutavate teenusepakettide kohta, väites, et ta pole rahul oma praeguse teenusepakkujaga. Teenindaja vastas , et iga teine on nendest parem, sest nende firma hinnatase on liiga kõrge.
    Kui klient püüdis vaielda, et alati ei ole küsimus ainult hinnas, vaid ka teenuse kvaliteedis, andis teenindaja talle letil oleva hinnakirja ning, lasknud kliendil sellega veidi tutvuda, ütles: "Näete ise, on ju mõttetult kallis!"
    Küsimuse peale, mis põhjusel inimesed siiski selle teenusepakkuja kasuks otsustavad, vastas teenindaja, et tema ei saagi aru, miks seda tehakse ja mis inimesed need sellised on.
    Mitmel juhul oli ettevõtte koduleheküljel vananenud informatsioon esinduse asukoha kohta.
    Ühel külastusel oli aga esindus vaatamata sellele, et ukse peal oleval sildil oli kirjas, et esindus on avatud kella 17ni, rohkem kui pool tundi varem suletud. Teeninduskoha uks oli lukus, ruum oli pime, kedagi esinduses ei paistnud ning puudus ka vastava selgitusega silt.
    Esikohta jaganud Elioni ja Tele2 teenindajate välimust ning teenindusoskusi hinnati mitmetes askpektides kõrgemalt. Esinduste välimus oli laitmatu, teenindajad nägid korrektsed välja ja kandsid alati nimesilte.
    Elioni teenindajad paistsid silma väga hea kontakti alustamisega - klientidega loodi koheselt silmside, tervitati ja naeratati. Üldised suhtlemis- ja käitumisoskused olid nii Elionis kui ka Tele2-s keskmisest kõrgemad. Tele2-s jäi nõrgemaks vaid kliendile omal initsiatiivil abi pakkumine. Kliendi vajaduste määratlemine oli samuti nii Elionis kui Tele2-s väga heal tasemel. Tele2 teenindajad said maksimaalse tulemuse nii tähelepaneliku kuulamise, kliendi konkreetsete vajaduste väljaselgitamise kui ka toodete ja teenuste tundmise vallas.Meeldivalt jäeti Elioni ja Tele2 esindustes ka kliendiga hüvasti. Tele2 puhul oli märkimisväärne see, et iga külastuse lõpus sooviti kliendile ka midagi positiivset.
    Dive TeenindusTop on valdkonnauuring, kus igal kuul valitakse välja üks valdkond, mille teenindust hinnatakse mystery shopping'u meetodi abil.
    Novembris olid uuritavaks valdkonnaks telefoniside ettevõtted. Valimisse kaasati kaheksa suuremat telefonisideteenustega tegelevat firmat.
    Kuu alguses külastasid Dive'i testkliendid kaheksa telefoniside ettevõtte filiaale eri linnades - Tallinnas, Tartus, Pärnus, Kohtla-Järvel, Haapsalus, Rakveres ja Viljandis. Igaühte neist külastati kolm korda tööpäevadel kella 12-17 vahel.
    Autor: Riin Pärnamets
  • Hetkel kuum
Kairit Kall: kvantiteedimajandusest kvaliteedimajanduseks
Eesti võiks muutuda kvaliteetsete toodete ja teenuste keskuseks, kuhu tullakse õppima, kuidas paremini teha, kirjutab Kairit Kall arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Eesti võiks muutuda kvaliteetsete toodete ja teenuste keskuseks, kuhu tullakse õppima, kuidas paremini teha, kirjutab Kairit Kall arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Suure seitsmikuga on ühinemas uus tegija
Analüütikute hinnangul on maagilisest seitsmikust puudu ravimifirma, mille aktsia hinna kasv edestab juba viit imelise seitsmiku liiget ning omab S&P 500 indeksis suuremat positsiooni kui Tesla.
Analüütikute hinnangul on maagilisest seitsmikust puudu ravimifirma, mille aktsia hinna kasv edestab juba viit imelise seitsmiku liiget ning omab S&P 500 indeksis suuremat positsiooni kui Tesla.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: viie milli eest vaba aega, palun! “Ükskõik kui pees vahepeal asjad on, kõik läheb mööda.“
Suure Mi toitlustusäri tänavuse hooaja kalender on koos, retseptid on koos, kaarik on stardi- ja mina laskevalmis, kirjutab Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Üllar „Myrakas“ Priks, kes seekordses postituses pajatab ajast, rahast ja elutööst.
Suure Mi toitlustusäri tänavuse hooaja kalender on koos, retseptid on koos, kaarik on stardi- ja mina laskevalmis, kirjutab Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Üllar „Myrakas“ Priks, kes seekordses postituses pajatab ajast, rahast ja elutööst.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Genka ettevõtlusest: valin vähem raha ja rohkem vabadust
Henry Kõrvitsa ehk artistinimega Genka sõnul pole raha tema jaoks kõige olulisem. Tähtsam on oma aeg ja võimalus seda meelepäraselt veeta.
Henry Kõrvitsa ehk artistinimega Genka sõnul pole raha tema jaoks kõige olulisem. Tähtsam on oma aeg ja võimalus seda meelepäraselt veeta.
Tippjuhi nipid: mida teha, kui töötaja tuleb palka juurde küsima, aga …
Kui töötaja, kes pole teistega võrreldes olnud nii silmapaistev, tuleb palka juurde küsima, siis oled sa juhina juba õige hetke probleemidest rääkimiseks mööda lasknud, rääkis Prisma Peremarketi Eesti maajuht Teemu Kilpiä.
Kui töötaja, kes pole teistega võrreldes olnud nii silmapaistev, tuleb palka juurde küsima, siis oled sa juhina juba õige hetke probleemidest rääkimiseks mööda lasknud, rääkis Prisma Peremarketi Eesti maajuht Teemu Kilpiä.
Jaanika Altraja: rohepöördes õnnestumiseks tuleb vähendada ebavõrdsust
Ühetaoline tulumaks ja madalad varamaksud mõjuvad tänapäeval dogmaatiliste jäänukitena, mis suurendavad ebavõrdsust ja pidurdavad rohepööret, kirjutab Jaanika Altraja arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis
Ühetaoline tulumaks ja madalad varamaksud mõjuvad tänapäeval dogmaatiliste jäänukitena, mis suurendavad ebavõrdsust ja pidurdavad rohepööret, kirjutab Jaanika Altraja arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis
Ameerika RAM – üks auto kõikideks sõitudeks
Igapäevaselt tööle, naisega ostlema, pojaga trenni, nädalavahetusel sõpradega erinevaid hobisid harrastama, sekka suvilaehitusega seotud sõidud – kõik need saab edukalt tehtud aasta pikapi tiitliga pärjatud suure ja jõulise RAMiga USCAR – Ameerika Autost.
Igapäevaselt tööle, naisega ostlema, pojaga trenni, nädalavahetusel sõpradega erinevaid hobisid harrastama, sekka suvilaehitusega seotud sõidud – kõik need saab edukalt tehtud aasta pikapi tiitliga pärjatud suure ja jõulise RAMiga USCAR – Ameerika Autost.
Suur reede raadios: Jüri Ratas Keskerakonna võimust pealinnas
Tallinnas on toimunud revolutsioon: üle kahe kümnendi püsinud Keskerakonna võim on otsas. Aga kas uus võimuliit leiab neljakesi ka ühisosa?
Tallinnas on toimunud revolutsioon: üle kahe kümnendi püsinud Keskerakonna võim on otsas. Aga kas uus võimuliit leiab neljakesi ka ühisosa?
Tartus baaripidamise lõpetanud firma jäi töötajatele võlgu
Tartu Supilinnas Mülä baari varem vedanud firma läks pankrotimenetlusse, mis võiks ettevõtte ühe omaniku sõnul tuua lahenduse ka maksmata jäänud palkadele.
Tartu Supilinnas Mülä baari varem vedanud firma läks pankrotimenetlusse, mis võiks ettevõtte ühe omaniku sõnul tuua lahenduse ka maksmata jäänud palkadele.