Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Tööd tehku need, kel kogemus ja maitse
Iga päev näeme isetehtud või iseenese tarkuse järgi valmistatud reklaame.
Väga sageli väljendavad oma maitsetust ja intellektuaalset küündimatust firmad, kus pole turundusjuhti või on turundusjuhi poolt hallatavad rahad kuhugi mujale suunatud. Või sootuks kärbitud, sest reklaamieelarved kannatavad ju alati kärpimist.
Me näeme taidlusreklaame ja adapteeritud, suisa udutavaid telereklaame, mida vaadates hakkab õudne ja tahaks öökida.
Parimate kavatsustega kõige kallimas meedias levitatud müügisõnum on pahatihti nõme. Totrus nakatab toote, brändi, ettevõtte niigi olematu maine ja kokkuvõtteks hävitab viimasegi rikastumislootuse.
Sellest pole ju midagi, kui kiiksuga äriinimesed laostuvad. Ent enne laostumist reostavad nad meie vaimset keskkonda ja see on juba väga tõsine probleem. Loll reklaam levitab halba maitset, laostab moraali ja kokkuvõttes mürgitab õhku nagu suitsetaja lastetoas.
Mida teha? Palun ärge tehke ise reklaame! Minge reklaamiagentuuri, las tööd teevad need, kellel on kogemus, maitse ja vastutustunne.
Te ei tea, kuhu minna? Mõistlik abivajaja pöördub ju ikka professionaalide poole. Kui olete haige, lähete arsti poole, kui torud lekivad, torutööde firmasse.
Kui vajate reklaami, pöörduge partneri leidmiseks näiteks Eesti Reklaamiagentuuride Liitu ja küsige nõu. Seda võib teha isegi siis, kui kampaania on väike.
Ärge häbenege! Meil on küllalt väikeseid, väga väikeseid ja lausa mikroskoopilisi agentuure. Selle eest kogenuid ja auhindadegagi pärjatuid.
Ja kui lõpuks jõuate agentuuri, öelge lihtsalt ja arusaadavalt, mida te tahate. Aitame rõõmuga!
Autor: Rait Reila