Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Ametnikud peavad lahenduseks parklat

    Kohalviibinud maanteeameti, piirivalve, maksu- ja tolliameti, politseiameti, Eesti Rahvusvaheliste Autovedajate Assotsiatsiooni (ERAA) ja Ida-Viru maavalitsuse esindajad otsustasid, et saadavad siseministeeriumile kirja, kuidas leevendada piirijärjekorra probleemi. Ametnikud näevad lahendusena parkla ehitamist.
    Paraku pole asjaosalised kokku arvutanud, kui palju parkla ehitus maksma läheb. ERAA hinnangul võib selleks kuluda 35 miljonit krooni.
    Ida-Viru maavanema Ago Silde sõnul on ainuke lahendus ehitada veoautode jaoks välja korralik parkla, kuid nii palju raha neil selleks pole ning vaja oleks riigi toetust. "Maantee ei ole ette nähtud parkimiseks. Me lõhume sellega ära tee, mis on aasta-poolteist tagasi ehitatud," ütles Silde.
    ERAA president Einar Vallbaum lisas, et praegu on piiripunkti juures parkla küll olemas, kuid see ei rahulda kaugeltki vajadusi ning ei vasta ka ohutusnõuetele. "Autod seisavad seal kitsalt üksteise kõrval. Kui peaks tekkima näiteks tulekahju, ei ole autodel võimalik sealt kiiresti välja sõita ja kogu parklatäis autosid võib lihtsalt süttida," ütles Vallbaum.
    Siseministeeriumile pakutakse välja ka sobivad asukohad parkla rajamiseks. Üks neist on ERAA omanduses olev maa-ala, mille detailplaneering on juba sama hästi kui kinnitatud.
    Eesti transpordifirmadel lõpevad kahepoolsed veoload Venemaaga, uusi lube aga keeldub Venemaa väljastamast, põhjuseks Eesti vedajate väidetavalt massilised töö- ja puhkeaja seaduse rikkumised.
    "Kriis on juba käes. Meil oli vaja 3000 luba saada pool kuud tagasi," ütles majandus-ja kommunikatsiooniministeeriumi teede- ja raudteeosakonna juhataja Ain Tatter. Tema sõnul on Venemaa probleemi kunstlikult suurendanud, kuna augustis toimunud kohtumisel väitsid Venemaa esindajad, et Eesti teiste riikide hulgas rikkumiste poolest silma ei hakka.
    "See, et nüüd novembris öeldakse, et eestlased rikuvad eriti räigelt seadusi ja sellepärast keeldutakse veolubasid väljastamast, kisub ikka sinna otsitud põhjuste kategooriasse," nentis Tatter.
    Samas sõnas ta, et veolubade kasutuse rikkumisi tõesti on ning neid menetleb spetsiaalne komisjon. "Rikkumisi me muidugi aktsepteerida ei saa, selles küsimuses me oleme täiesti ühel meelel," ütles Tatter.
    Mis firmad on kõige rohkem töö- ja puhkeaja seadust rikkunud, ei avalda komisjon enne, kui süüdistusi on kontrollitud.
  • Hetkel kuum
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Harju Elektri müügitulu kasvas, kuid kasum vähenes
Harju Elekter alustas aastat tagasihoidlikumate tulemustega võrreldes eelmise aastaga, kuid juhatuse sõnul oli esimene kvartal pikemas võrdluses siiski tugev.
Harju Elekter alustas aastat tagasihoidlikumate tulemustega võrreldes eelmise aastaga, kuid juhatuse sõnul oli esimene kvartal pikemas võrdluses siiski tugev.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Eesti üks paremaid juhte: uhke tunnistada, et olen palju vigu teinud “Juhi juttude” värskes saates Annika Arras
"Olen elus nii palju vigu teinud, seda on uhke tunnistada," ütleb saates selle aasta parima juhi konkursi üks finaliste, Miltton New Nordicsi juht Annika Arras. "Mingites asjades läbipõrumine on hädavajalik."
"Olen elus nii palju vigu teinud, seda on uhke tunnistada," ütleb saates selle aasta parima juhi konkursi üks finaliste, Miltton New Nordicsi juht Annika Arras. "Mingites asjades läbipõrumine on hädavajalik."
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
General Motorsi esimene kvartal ületas kõiki prognoose
Autotootja General Motors avalikustas täna tugevad esimese kvartali tulemused, mis ületasid analüütikute prognoose. Lisaks ootavad nad aasta lõpuks suurt kasvu elektriautoturul.
Autotootja General Motors avalikustas täna tugevad esimese kvartali tulemused, mis ületasid analüütikute prognoose. Lisaks ootavad nad aasta lõpuks suurt kasvu elektriautoturul.
Raskustes Saksamaa ärikliima paraneb
Saksamaa ettevõtete sentiment on muutunud helgemaks, näidates kolmandat kuud järjest suurenenud kindlustunnet.
Saksamaa ettevõtete sentiment on muutunud helgemaks, näidates kolmandat kuud järjest suurenenud kindlustunnet.
Fazer tahab kogu Balti pagariäri Lätti kolida
Soome toidutootja Fazer kaalub oma Baltikumi pagaritööstuste liitmist üheks tootmisüksuseks Lätis.
Soome toidutootja Fazer kaalub oma Baltikumi pagaritööstuste liitmist üheks tootmisüksuseks Lätis.