Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Mitu sõidukijuhti on praegu firmas puudu ja kuidas olete püüdnud probleemi lahendada?

    Praegu on autojuhte parasjagu, mis tähendab, et kõik autod on komplekteeritud ja juhtidega varustatud. Muidugi on perioode, kui puuduvad vahetusjuhid, mistõttu tuleb hoida väike juhtide reserv.
    Umbes aasta-poolteist tagasi oli autojuhtide vahetumine sagedane, kuid praegu tundub kollektiiv olevat ühtne. Paistab, et inimesed klapivad omavahel ning on tööpostile pidama jäänud.
    Tean, et praegusel ajal on tööjõuturul põud ning kui oleks vaja autojuhti, ei leiaks. Kuid oleme rahul, rahvusvaheliste kaubavedudega tegelevate firmade kaadrivoolavus näib palju suurem.
    Autojuhtide puudus on tõsine probleem, meil on praegu puudu viis veokijuhti.
    Oleme pannud meediaväljaannetesse, sh Äripäeva töökuulutustelehte vastavasisulisi kuulutusi ja kasutanud autojuhtide leidmiseks oma töötajate tutvusi.
    Kõige enam vastukaja on tulnud vene rahvusest tööotsijate seast, kuid enamikul puudub võimalus ilma viisata Euroopa Liidus liikuda.
    Kogemustega autojuhtide puudus on tekitanud firmadele tõsise palgasurve ja toonud kaasa olukorra, kus kasutatakse autojuhte, kellel on vähene või olematu kogemus rekkaga sõitmisel, peaasi et paberid oleks olemas.
    Sellisest olukorrast tulenevad riskid peaks meid kõiki sügavalt mõtlema panema. Kui purjus juht on potentsiaalne kurjategija, siis kes on 40 000 kg kaaluva rekka roolis olev oskamatu juht? Tal on rohkem potentsiaali põhjustada raskemate tagajärgedega õnnetusi kui roolijoodikul.
    Hansabuss kasvatas suvel ettevõtet 80% orgaaniliselt.
    Muretsesime 23 bussi juurde ja selletõttu tekkis kohe suurem kriis bussijuhtidega. Vajasime 35 juhti juurde. Korraldasime värbamiskampaania, mis läks edukalt.
    Praegu on olukord meie ettevõttes stabiilne, pakilist juhtide puudust pole. Siiski tuleb uuest aastast palku tõsta, et takistada bussijuhtide äraminemist, ning mõtlema peaks ka nende juhtide peale, kes on meie riigist üldse välisturule vedusid tegema lahkunud.
    Palkade tõstmise puhul peab aga arvestama bussipileti u 15% hinnatõusuga.
    Muidugi on autojuhid ka meie jaoks probleem, kuid hetkel on olukord selline: kõik 42 autot on mehitatud, kuid puudu on vahetusjuhtidest, keda oleks vaja kuus-seitse.
    Probleemi lahendamiseks oleme firma kulul koolitanud C-klassi lube omavaid noori autojuhte E-klassi (õigus sõita järelhaagisega) kursustel, ka praegu on kaks noormeest kursustel. See on küll vaevaline, kuid parem kui võtta tööle jooksikuid.
    Autor: ÄP
  • Hetkel kuum
Kairit Kall: kvantiteedimajandusest kvaliteedimajanduseks
Eesti võiks muutuda kvaliteetsete toodete ja teenuste keskuseks, kuhu tullakse õppima, kuidas paremini teha, kirjutab Kairit Kall arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Eesti võiks muutuda kvaliteetsete toodete ja teenuste keskuseks, kuhu tullakse õppima, kuidas paremini teha, kirjutab Kairit Kall arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Saunumi käive kasvas, kahjum kahanes
Saunum Group lõpetas mulluse majandusaasta suurema käibe ja väiksema kahjumiga kui varem.
Saunum Group lõpetas mulluse majandusaasta suurema käibe ja väiksema kahjumiga kui varem.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: viie milli eest vaba aega, palun! “Ükskõik kui pees vahepeal asjad on, kõik läheb mööda.“
Suure Mi toitlustusäri tänavuse hooaja kalender on koos, retseptid on koos, kaarik on stardi- ja mina laskevalmis, kirjutab Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Üllar „Myrakas“ Priks, kes seekordses postituses pajatab ajast, rahast ja elutööst.
Suure Mi toitlustusäri tänavuse hooaja kalender on koos, retseptid on koos, kaarik on stardi- ja mina laskevalmis, kirjutab Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Üllar „Myrakas“ Priks, kes seekordses postituses pajatab ajast, rahast ja elutööst.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Genka ettevõtlusest: valin vähem raha ja rohkem vabadust
Henry Kõrvitsa ehk artistinimega Genka sõnul pole raha tema jaoks kõige olulisem. Tähtsam on oma aeg ja võimalus seda meelepäraselt veeta.
Henry Kõrvitsa ehk artistinimega Genka sõnul pole raha tema jaoks kõige olulisem. Tähtsam on oma aeg ja võimalus seda meelepäraselt veeta.
Tippjuhi nipid: mida teha, kui töötaja tuleb palka juurde küsima, aga …
Kui töötaja, kes pole teistega võrreldes olnud nii silmapaistev, tuleb palka juurde küsima, siis oled sa juhina juba õige hetke probleemidest rääkimiseks mööda lasknud, rääkis Prisma Peremarketi Eesti maajuht Teemu Kilpiä.
Kui töötaja, kes pole teistega võrreldes olnud nii silmapaistev, tuleb palka juurde küsima, siis oled sa juhina juba õige hetke probleemidest rääkimiseks mööda lasknud, rääkis Prisma Peremarketi Eesti maajuht Teemu Kilpiä.
Jaanika Altraja: rohepöördes õnnestumiseks tuleb vähendada ebavõrdsust
Ühetaoline tulumaks ja madalad varamaksud mõjuvad tänapäeval dogmaatiliste jäänukitena, mis suurendavad ebavõrdsust ja pidurdavad rohepööret, kirjutab Jaanika Altraja arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis
Ühetaoline tulumaks ja madalad varamaksud mõjuvad tänapäeval dogmaatiliste jäänukitena, mis suurendavad ebavõrdsust ja pidurdavad rohepööret, kirjutab Jaanika Altraja arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis
Ameerika RAM – üks auto kõikideks sõitudeks
Igapäevaselt tööle, naisega ostlema, pojaga trenni, nädalavahetusel sõpradega erinevaid hobisid harrastama, sekka suvilaehitusega seotud sõidud – kõik need saab edukalt tehtud aasta pikapi tiitliga pärjatud suure ja jõulise RAMiga USCAR – Ameerika Autost.
Igapäevaselt tööle, naisega ostlema, pojaga trenni, nädalavahetusel sõpradega erinevaid hobisid harrastama, sekka suvilaehitusega seotud sõidud – kõik need saab edukalt tehtud aasta pikapi tiitliga pärjatud suure ja jõulise RAMiga USCAR – Ameerika Autost.
Suur reede raadios: Jüri Ratas Keskerakonna võimust pealinnas
Tallinnas on toimunud revolutsioon: üle kahe kümnendi püsinud Keskerakonna võim on otsas. Aga kas uus võimuliit leiab neljakesi ka ühisosa?
Tallinnas on toimunud revolutsioon: üle kahe kümnendi püsinud Keskerakonna võim on otsas. Aga kas uus võimuliit leiab neljakesi ka ühisosa?
Raadiohommikus: miljard Pärnusse, uut moodi Tallinn ja tippjuhi nipid
Hollandi ettevõte plaanib rajada Pärnusse miljard eurot maksva metanooli ja vesiniku tootmisüksuse. Mida linn asjast arvab, mida ootab ja mida kardab, räägib neljapäeval raadiohommikus linnapea Romek Kosenkranius.
Hollandi ettevõte plaanib rajada Pärnusse miljard eurot maksva metanooli ja vesiniku tootmisüksuse. Mida linn asjast arvab, mida ootab ja mida kardab, räägib neljapäeval raadiohommikus linnapea Romek Kosenkranius.