Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Corsa üllatab ruumikuse ja koostekvaliteediga

    Kui alguses arvasin, et uus Opel Corsa on läbi ja lõhki naistekas, siis pärast kolmepäevast ringi sõitmist olin sunnitud arvamust veidi muutma. Kui ego lubab, võib Corsa rooli ka mehepoeg keerata, kuigi kohalikud härrasmehed joonduvad loosungist "The bigger the better". Euroopas aasta auto valimistel teisena lõpetanud ning Eestis neljanda koha saavutanud masin on igati OK.
    Kui keegi mind mõneks hetkeks teadvuse kaotanuna Corsasse istuma toimetaks ning ma silmad avaksin ja sõitma hakkaksin, ei saaks esmapilgul arugi, et tegu on väikeautoga. Viimast muidugi ainult sileda teega. Üllatas see, et kui juhi kohal istub näiteks 185 cm pikkune inimene, mahub tagumisele istmereale teist samapalju inimest ära. Pea kohal on ruumi piisavalt, põlvedki mahuvad esiistmete taha ära, nii et võib pikemagi reisi ette võtta.
    Arvan siiski, et Corsa sobib üle kõige ühele tublile naisterahvale, kellele pole võõras treeningklubides käimine. Pagas mahutab lahedalt ühe spordikoti ja arvuti, lisaks kolm kuni neli turukotti. Ja kui ruumi ikka väheks jääb, saab tagumise istme alla klappida.
    Kolm ust on hea ka väikeste laste korral- süda on rahul, et põnnidega ei saa tagaistmel midagi juhtuda. Peres, kus kasvab kaks väikest last, sobib Corsa autoks number kaks. Mehel peaks olema midagi suuremat ning võimsamat, kas või seetõttu, et kolmeukselises Corsas on keeruline ülikonnale sobivat kohta leida.
    Istmed pakuvad head külgmist tuge, ent kui ahter väga suur on, pole vist mõtet Corsasse ronida. 120kilostele olgu Corsa keelatud!
    Õlaruumi igatahes jagub. Kaks meesterahvast mahuvad kenasti üksteise kõrvale, õlg-õla kõrval tunnet ei teki, kuigi äris võiks seda iseenesest rohkemgi olla.
    Kui norida, siis c-piilar on liialt massiivne ning piirab tagurdamisel vaatevälja. See on kolmeukseliste masinate puhul aga tavaline. A-piilarite puhul on probleem lahendatud väikeste kolmnurkakendega.
    Kolmeukselisele tüüpiliselt asub b-piilar juhi sõiduasendist kaugel, sõitu alustades on ebamugav turvavööd haarata.
    Proovisõidul kasutusel olnud 1,4-liitrine bensiinimootor liigutab väikest Corsat suhteliselt kenasti, kuigi maanteel möödasõiduks on tarvis siiski vahetevahel käikude vahetamisele mõelda. Õnneks väga palju rapsima ei pea.
    Ja uste ning pagasiruumi tihendid olid kvaliteetsed, see oligi ehk Corsa puhul esimene suurim üllatus.
  • Hetkel kuum
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Equinor maksab erakorralist dividendi ja ostab aktsiad tagasi
Norra energiaettevõte Equinor kinnitas tavapärase dividendimakse ning lisas sellele samas suuruses erakorralise dividendi, pakkudes aktsionäridele tulu kokku 0,70 dollarit aktsia kohta.
Norra energiaettevõte Equinor kinnitas tavapärase dividendimakse ning lisas sellele samas suuruses erakorralise dividendi, pakkudes aktsionäridele tulu kokku 0,70 dollarit aktsia kohta.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Kriis pani juhid liikuma. „Rahapakiga enam kedagi üle ei osta“
Viimaste aastate kriisid on muutunud erinevatel põhjustel juhtide vahetused tavapärasemaks, kuid ainult suurema palgaga üldjuhul enam tippjuhti konkurendi juurest üle ei meelita, rääkis värbamisagentuuri Fontese partner Eva Lelumees.
Viimaste aastate kriisid on muutunud erinevatel põhjustel juhtide vahetused tavapärasemaks, kuid ainult suurema palgaga üldjuhul enam tippjuhti konkurendi juurest üle ei meelita, rääkis värbamisagentuuri Fontese partner Eva Lelumees.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Kohus jättis Merko vaidluses riigiga tühjade pihkudega
Tallinna halduskohus, mis korra juba pikale veninud vaidluses riigilt Merkole pea miljoni kahjuhüvitist välja mõistis, jättis värske otsusega ehitusfirma kaebuse rahuldamata.
Tallinna halduskohus, mis korra juba pikale veninud vaidluses riigilt Merkole pea miljoni kahjuhüvitist välja mõistis, jättis värske otsusega ehitusfirma kaebuse rahuldamata.
Leedu firma plaanib Eestisse investeerida 18 miljonit
Leedu logistikakinnisvara ettevõte Sirin Development hakkab sel aastal ehitama Eestisse 8 miljonit eurot maksvat laohoonet, kokku plaanib firma investeerida Eestisse 18 miljonit eurot.
Leedu logistikakinnisvara ettevõte Sirin Development hakkab sel aastal ehitama Eestisse 8 miljonit eurot maksvat laohoonet, kokku plaanib firma investeerida Eestisse 18 miljonit eurot.