Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Pisidetailid teeninduskoha ja teenindaja välimuses kujundavad kliendi suhtumist

    Lisaks pakutava toote kvaliteedile ja hinnale on kliendile oluline teenindaja välimuse korrektsus ja teeninduskoha puhtus.
    Toidupoes tahame piimapaki võtta puhtalt riiulilt. Pangas ootame end teenindama esinduslikku tellerit. Veel enam, autosalongis loodame lisaks ruumi puhtusele ja teenindaja välimuse korrektsusele näha ka hubasust ja stiili, mis harmoneeruks kalli autoga ja tekitaks tunde, et hind on seda kõike väärt.
    Aina olulisemaks on kliendi jaoks muutunud tervik, emotsioon kogu külastusest. Elukvaliteedi tõustes on üha enam neid kliente, kes on valmis maksma rohkem, et saada paremat teenindust, mis oleks nauditav ka nägemismeelele.
    Ent asi ei ole vaid ootustes. Saadud kogemus teeninduskontaktist on seotud tunnetega. Üheks neist on usaldus.
    Usaldus ei teki pelgalt hea hinnaga tootest või naeratavast teenindajast. Usalduse üks oluline mõõdupuu on ka teadmine, et ettevõte on mõelnud meie peale, et meil oleks meeldiv ja hea oma oste sooritada.
    Dive Service Quality Development OÜ korraldatavast igakuisest valdkonnauuringust Dive TeenindusTop selgub, et tegelikkus ei vasta tihti klientide ootustele. Probleeme on rohkem jaekaubanduses, ent puudujääke on ka teistes valdkondades.
    Selgelt nõrgemalt kui teeninduskoha üldist puhtust ning teenuste/toodete hindade selgust, on hinnatud teenindaja välimust: tema korrektsust ja hoolitsetust ning nimesildi olemasolu.
    Kord on koristaja jätnud puuviljariiuli aluse puhastamata, seal on tolmurullid ja sibulakoored või tass, millest elektroonikapoe teenindaja enne tööpäeva algust kohvi jõi, seisab kõrvuti müüdava kaubaga.
    Müüja on jätnud välja panemata vajaliku koguse tooteid ja klient ei leia kuidagi aknapesuvedelikku, mida alati samast kohast ostnud on. Autoesinduses aga ei säragi kõik nii nagu reklaamis, sest keegi pole mitu päeva autolt sõrmejälgi pühkinud.
    Konsultant, kes tutvustab kliendile korterit, mille hind on kuuekohaline, on riietunud teksadesse ja vesti. Teenindaja, kes ulatab värvipurgi, oleks käte järgi otsustades pigem äsja tulnud põllult, mitte tagaruumist ning müüja, kes veel eile oli Jaanika, kannab nimesilti kirjaga Tõnu.
    Kui ettevõtjal on soov saata kliendile sõnum, "me hoolime!", tuleks kõigepealt kriitiliselt üle vaadata ettevõtte visuaalne pilt ja protsessireeglid, mida töötajad peavad jälgima. Selge peab olema ka see, kes mille eest vastutab. Vaid nii paraneb mulje ettevõttest kliendi silmis.
    Autor: Kerli Soosaar
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Tehnoloogiasektor sügavas languses: Nvidia kaotas oma väärtusest kümnendiku
Selle nädala jooksul on “Suurepärase Seitsme” aktsiate langus kustutanud nende turukapitalisatsioonist kokku enam kui 900 miljardit dollarit, mis on lähedal grupi ajaloo suurimale nädalasele kaotusele.
Selle nädala jooksul on “Suurepärase Seitsme” aktsiate langus kustutanud nende turukapitalisatsioonist kokku enam kui 900 miljardit dollarit, mis on lähedal grupi ajaloo suurimale nädalasele kaotusele.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Usaldamatus valitsuse majanduspoliitika suhtes on järsult kasvanud
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.