TeliaSonera hakkab kaubamärke vähendama

07. detsember 2006, 12:59

Eesti Telekomi suuromanik TeliaSonera
kavatseb vähendada kaubamärke, kirjutab Soome majandusleht Kauppalehti.

Peamiselt Läänemere regioonis tegutseva ettevõttel on 12 riigis kasutusel kokku 21 kaubamärki, näiteks Norras on neid kolm. Ettevõtte tegevjuhi Anders Igeli sõnul konkreetset otsust kaubamärkide vähendamise kohta veel ei ole, kuid nii suure kaubamärkide arvu vajadust uuritakse. Paneme kaubamärgid rääkima ühest TeliaSonerast, lisas ta. Ettevõtte uus pressijuht Ewa Lagerqvist on vihjanud et loobuda võidakse isegi TeliaSonera nimest.

Ajalehe sõnul on üks põhjus, ehkki Igel ise seda ei kinnita, ettevõtte uuest aastast loodav uus struktuur, mis ei ole enam riigi- vaid tootepõhine. Rahvusvahelised ettevõtted pole päris hästi tajunud, et TeliaSonera on kohal, seda eriti Balti riikides, kus Diil, Elion, Ezys ja Omnitele on paljude kõrvade jaoks võõras. Maailma suurim telefonioperaator on näiteks valinud teise tee. Gigant on ostnud ettevõtteid oma lipu alla.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

    Vaata kogu kava
    Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
    07. December 2006, 13:51
    Otsi:

    Ava täpsem otsing