Teisipäev 6. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Iidolid tervisliku toitumise reklaamis

Erko Karing 19. detsember 2006, 00:00

Sedakorda on avalikkuse ette jõudnud üks igati tervitatav projekt, mis peaks aitama pealekasvavatel noortel saada tervislikeks ja heade söömisharjumustega inimesteks.

Front3 reklaami sõnul on tegemist "toidulaua meistritega" ehk teisisõnu peaks ühele meisterlikule toidulauale kuuluma köögivili, puuvili ja leib.

Et sõnum kõnealuse arenenud kriitikameelega sihtrühmani jõuaks, on Front3 kampaanias kasutatud idoliseerivat reklaamisuunitlust.

Noortele näidatakse ansambli Slide Fifty liikmeid ja muusikute eeskujul veendakse neid tervislikule toitumisele. Kampaania nimeks on valitud sõna- ja numbriühend Front3. Kahjuks jäävad nii mõnelegi selgusetuks nime tagamaad. Front nagu rinne, tagala, ilme või hoopis õhumasside kokkupuutepunkt? Front nagu esikülg?

Kampaania hüüdlauseks on aga "Jõudu juurde", mille sisu on juba märksa selgem - jõudu juurde muusikale, mida Slide Fifty esindab, ja jõudu juurde noorele, kes tervislikult toitudes terveks ning jõuliseks saab kasvada.

Ideele heidavad aga varju mõningad pisiasjad, nagu näiteks Slide Fifty liikmetest loodud kangelaskujud, kes sarnanevad vägagi ülemaailmselt tuntuks saanud "Gorillaz" ansambli animeeritud tegelastega. Tuntud muusikute ja tervisliku toitumise seostamine tundub hea idee, kuid tänu kurikuulsate rokkstaaride meelimürgitavale elustiilile on raske neid kahte ideed usutavalt koos näha.

Näiteks filmis "Armastus on see…", ütleb rokkstaariks kehastunud Bill Nighy teleülekandes järgmist: "Kallid noored, ärge ostke narkootikume." Pärast pausi ja muiet jätkab ta: "Saage parem rokkariteks ja saate neid tasuta!"

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
06. December 2011, 19:34
Otsi:

Ava täpsem otsing