Neljapäev 8. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Marvet: netireklaami tuleb mõistlikumalt suunata

Mariliis Pinn 19. detsember 2006, 12:47

Suure reklaambänneri vastase protesti
aktivisti Peeter Marveti sõnul tuleb netireklaami mõistlikumalt suunata.

Peeter Marvet vastas ka lahkesti mõnele aripaev.ee küsimusele protesti kohta.

Palju piketeerijaid on?

Seda ette ennustada on sama mõistlik nagu uskuda veebisaidi enda pakutavat numbrit külastuste arvu kohta - ja ega arv olegi oluline, pigem tahaks ärgitada toimetust ja reklaamikliente mõtlema reklaami mõistlikuma suunamise ning selle toime täpsema jälgimise suunal. Olles vestelnud turundusinimestega on hakanud süvenema veendumus, et netireklaami efektiivse kasutamise osas on palju õppida nii meediakanalitel kui -kasutajatel.

Muideks, esimene positiivne saavutus on meil juba käes: nimelt õnnestus pikett kui avalik koosolek registreerida linnavalitsuses digiallkirjastatud teate alusel vaatamata iganenud ametlikule korrale mis nõudnuks isiklikku kohalkäimist ja passi ettenäitamist. Kas selleks pidi mitmekesi survet avaldama? Ei, piisas lihtsalt ühe inimese küsimusest.

Mida huvitavat plaanite korraldada tähelepanu võtmiseks?

Tehnokratt on AttentionTrust'i liige (vt www.attentiontrust.org) ning me usume tähelepanumajandusse - igaühe tähelepanu on tema omand, ta võib ise otsustada kuhu selle suunab ning mida vastu küsib. Seega pole eesmärk kellegi tähelepanu ära võita, pigem pakuvad meile huvi osapoolte seisukohad ja soovitused ning pikett on lihtsalt sündmus mis annab meile põhjuse esitada küsimusi ja ideid ning teistel osapooltel vastata-kommenteerida.

Näiteks Jüri Kaljundi nagi.ee'st kirjutab tehnokratt.net postituse kommentaariks: "Meediapinna (Nagi) ühe omanikuna oleks me väga rõõmsad, kui suudaksime 100% vilkuvaid bännereid vältida. Samas on täna väga väga raske mingeid muid reklaamiviise müüa, olgu see siis kas tekstireklaam või mõni erilahendus."

Seega peaksime nüüd pakkuma teisele poolele infot sellest, kuidas kasutada reklaami, mis ei ole 100% vilkuv bänner. Minu kogemuste kohaselt on huvi sellise info vastu piisav, et seda lausa tähelepanuks nimetada :-)

Kas see on toetus lätlasele?

Mõte piketiks sai välja käidud oluliselt enne pointless.lv algatust, nimelt tehes KUKU Tehnokratis intervjuud Igor Rõtoviga AP3.ee teemal.

Aga tõsi ta on, et lätlased jõudsid tegudeni varem ja meil lihtsalt ei jää nüüd muud üle kui eetris välja lubatud aktsioon ette võtta.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
19. December 2006, 13:00
Otsi:

Ava täpsem otsing