Tarbijakaitseliit: klientide ja müüjate tüliõunaks on seaduste väänamine

Annika Matson 20. detsember 2006, 15:46

Loe homse Äripäeva Tehnika rubriigist
Tarbijakaitseliidu nõuandla juhataja Aado Luige kommentaari sellest, et
klientide ja müüjate tüliõunaks on seaduste väänamine

"Tüüpprobleemiks klientide ja teenindajate vahel on müüjapoolne seaduste väänamine oma kasuks.
Võlaõigusseaduse paragrahvi 222 esimese lõike alusel võib ostja nõuda müüjalt asja parandamist või asendamist. Kui eesti keeles "või" tähendab alternatiivi, kas musta või valget kohvi, siis müüjate keeles esiteks parandamist ja teiseks asendamist," selgitab Luik.

Loe pikemalt homsest lehest.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
20. December 2006, 15:40
Otsi:

Ava täpsem otsing