Hansapank kaotab telefonipanga operaatorteenuse tasu

21. detsember 2006, 11:34

Alates 1. jaanuarist 2007 kaotab Hansapank
senise 20-kroonise kuutasu telefonipanga operaatorteenusele.

Operaatorteenuse lepingut omavad kliendid saavad telefoni teel küsida infot panga teenuste kohta, sõlmida lepinguid, sulgeda pangakaarti ja teha vajaduse korral makseid, teatas pank.

"Tagasiside klientidelt on näidanud, et klient ei saanud vahel täielikku abi klienditoele helistades, kuna paljud tegevused - näiteks infopäringud ja lepingute sõlmimine - vajavad telefonipanga lepingu olemasolu ja kliendi identifitseerimist. Telefonipanga operaatorteenusega saab tõepoolest kõik rahaasjad korda ajada telefoni teel," rääkis Hansapanga igapäevapanganduse osakonna juhataja Oksana Tolmatshova.

Seni said operaatorteenust ilma kuutasuta kasutada vaid erisoodustusega kliendigrupid - seeniorkaardi, Gold ja Platinum krediitkaardi omanikud ning võtmekliendid. Pangal on praegu 27 500 operaatorteenuse kasutajat.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
21. December 2006, 11:23
Otsi:

Ava täpsem otsing