Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Saksa graatsia - Audi TT

    Mul üks sõber nägi seda autot ja pahvatas kohe - uih, see on ju naistekas. Tõstsin näpu ja hakkasin vaidlema ja võitsin vaidluse, sest oleks lollus meestele nii ilusat ja head autot keelata, nagu on seda Audi TT.
    Välimuselt on jäädud eelmise auto kontseptsiooni juurde ehk ümarad jooned domineerivad. Tegelikult mitte ainult, sest kui vaadata, kui kauni ja graatsilise joonega on kujundatud tuled ja küljejoon, võib kogu autot pidada kergelt itaallaslikuks. Miks nii?
    Lihtne, Itaalia disainerite tehtud autod on lihtsalt teistest ilusamad ja sinna pole midagi parata. Audi TT graatsiaga on küll jõutud vägagi lähedale sellele, mida saapamaa disainerid teevad, ja ka temperamenti on selles autos küllaga.
    Tegelikkus on muidugi see, et Itaalia disaineritelt on mõningaid nippe varastatud küll. Näiteks võib tuua kas või pimedas väga ilusad 3D tagatuled.
    Sisu on nagu TT-l ikka ehk väike. Tagumine iste on nagu ka eelmisel mudelil täiesti olemas, kuid samas täiesti mõttetu. Asi selles, et seal on küll kaks kohta, kuid kellele?
    Pigem peaks küsima, millele, sest peale käekoti sinna just midagi ei pane. Võib ju oletada, et selline 2+2-istmete seade aitab kindlustuskulusid maas hoida, sest neljakohalise auto kindlustus on ikka odavam kui kahekohalise sportauto oma.
    Muidu on kõik käe-jala juures ja mingit nurinat minu suust TT pihta ei tule. Mingeid igavaid Audi pereautode sisustuselemente kah õnneks laenatud pole ja kõik on mõnus, tahaks isegi öelda, et sportlik. Kadunud on alumiiniumist keskkonsooli elemendid, millest on isegi kohati kahju, sest need rõhutasid sportauto olemust, kuid samas on lisandunud rohkem mugavust.
    Proovida antud TT-l oli kaheliitrine turbomootor, mille kakssada hobujõudu vedasid väikest alumiinium-Audit vägagi hästi edasi.
    Kohati oli kuulda ka turbovilet, kuid nüüd on koht, kus hakkan kiitma Audi insenere. Nimelt on summuti ehitatud sportautole kohaselt lärmakas. Proovisõidumasinal oli ka S-Tronicu automaatkäigukast. Viimase kohta on mul küll ainult ülivõrdes väljendid, sest ma ei ole paremat automaatkäigukasti proovida saanud kui sel autol.
    Isegi labad rooli taga töötasid nagu mõte ja pööreteosuti armatuuris viskles edasi-tagasi nagu käsu peale. Pöidlad püsti selle auto ja tema tehnika peale.
  • Hetkel kuum
Andrus Hiiepuu: kustkohast tulevad ja kuhu kaovad eesmärgid?
Ettevõtte üldiste sihtide seadmise kõrval kiputakse ära unustama, et absoluutselt iga inimese panus organisatsioonis peab olema samuti eesmärgistatud, kirjutab Elisa Eesti tegevjuht Andrus Hiiepuu.
Ettevõtte üldiste sihtide seadmise kõrval kiputakse ära unustama, et absoluutselt iga inimese panus organisatsioonis peab olema samuti eesmärgistatud, kirjutab Elisa Eesti tegevjuht Andrus Hiiepuu.
Elektriautotootja rahamure pani suured aktsiapakid liikuma
Stockholmis noteeritud Volvo Cars jagas finantsprobleemides elektriautotootja Polestari osaluse oma aktsionäridele, kelle seas suurim on Hiina Geely. Geely omakorda müüs suure paki veokitootja Volvo aktsiaid, et Polestari toetamiseks raha vabastada.
Stockholmis noteeritud Volvo Cars jagas finantsprobleemides elektriautotootja Polestari osaluse oma aktsionäridele, kelle seas suurim on Hiina Geely. Geely omakorda müüs suure paki veokitootja Volvo aktsiaid, et Polestari toetamiseks raha vabastada.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
LHV tippjuht lahkub ametist
LHV Groupi nõukogu kutsub ametist tagasi juhatuse liikme, riskijuhi Martti Singi. Ühtlasi lahkub Singi samas ajaraamis ka LHV Panga juhatuse liikme ja riskijuhi kohalt.
LHV Groupi nõukogu kutsub ametist tagasi juhatuse liikme, riskijuhi Martti Singi. Ühtlasi lahkub Singi samas ajaraamis ka LHV Panga juhatuse liikme ja riskijuhi kohalt.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Volkswagen Golf 50: kuidas Põrnika järeltulijast kujunes hea auto mõõdupuu
Märtsi lõpus möödus pool sajandit päevast, mil algas Volkswagen Golfi tootmine. Ikoonilise Põrnika järeltulijast sai ettevõtte jaoks veelgi olulisem mudel.
Märtsi lõpus möödus pool sajandit päevast, mil algas Volkswagen Golfi tootmine. Ikoonilise Põrnika järeltulijast sai ettevõtte jaoks veelgi olulisem mudel.
Raadiohommikus: seentest elektriautode suuromanikuni Jäta oma küsimus hommikuprogrammi külalistele
Äripäeva raadio reedene hommikuprogramm sisaldab mitut uudist – kiiresti arenevas seente maailmas tegutsev Eesti idufirma teatab oma värskest saavutusest ning selguvad arvamuskonkursi Edukas Eesti nominendid.
Äripäeva raadio reedene hommikuprogramm sisaldab mitut uudist – kiiresti arenevas seente maailmas tegutsev Eesti idufirma teatab oma värskest saavutusest ning selguvad arvamuskonkursi Edukas Eesti nominendid.
Viljar Arakas ja Robert Kitt said eelarvenõukokku
Eesti Panga nõukogu nimetas teisipäeval toimunud istungil ametisse Eesti eelarvenõukogu uue koosseisu, mis alustab tööd mai keskpaigas.
Eesti Panga nõukogu nimetas teisipäeval toimunud istungil ametisse Eesti eelarvenõukogu uue koosseisu, mis alustab tööd mai keskpaigas.