Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Reklaamikäive kasvas 19 protsenti
Meediaanalüütik Toomas Leito nimetas möödunut aastat fantastiliseks reklaamiaastaks. Kõik ajalehed teenisid reklaamiraha oluliselt rohkem kui varasematel aastatel. Teist aastat järjest ületas viie suurema ajalehe reklaamikäive 300 miljonit. Aasta edukamad olid Postimees ja Äripäev.
"Lehtede reklaamituru vedajad olid kinnisvarafirmad, personaliotsing, autofirmad, jaekaubandus ning ehitus- ja sisustusfirmad. Ajalehtedesse on tee leidnud ravimifirmad. Turismireklaam on arvestatav, kuid ei näita kasvu," rääkis Leito. "Side ja panganduse puhul on olnud tagasiminek."
"Eeloleval aastal saab reklaamiturg täiendava süsti valimiskampaaniast. Majanduse edukas areng peaks tagama reklaamituru edasise kasvu. Poleks ime, kui lehtede käibe kasv küünib taas üle 10 protsendi," ennustas meediaanalüütik.