Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kalleim kampaania maksis 4 miljonit

    Elion kulutas DigiTV käivitamisele ligi 1,5 miljonit ja sai vastu 25 000 uut klienti. Kui palju kliente leidis Starman õhupallidega kampaania käigus, ei soovinud ettevõtte turundusdirektor Henri Treude täpsustada.
    Ecwadori tegevjuhi Heily Aaviku meelest iseloomustas 2006. aastat igas mõttes kvaliteedi kasv. Ettevõtted tellisid kvaliteetsemaid reklaame, olles valmis ka rohkem maksma. Samas saab neid reklaame näidata mitu hooaega, kuna nad ei devalveeru. Ka meedia planeerimisel arvestati konkreetselt ja täpselt õige sihtrühmani jõudmist. "Jahile kuulipildujaga enam ei minda," tähendas Aavik.
    Avaliku sektori kampaaniatest oli eelmisel aastal üks kallimaid kalasöömisele õhutanud kampaania. Kalaliidu juhataja Valdur Noormägi oli tulemustega rahul, kuna eelmiste aastatega võrreldes kasvas läbimüük 20%. "Selle aasta alguseks oli kalalett täitsa tühi," üllatas nii edukas müük Noormäge meeldivalt.
    Nii Saku Õlletehas kui ka A. Le Coq tegid eelmisel aastal tarbijamänge. Saku Õlletehase turundusdirektori Karin Sepa hinnangul oli läbi aegade edukaim Originaali suvepromo, mille käigus saadeti firmale 1,2 miljonit osavõtukoodi.
    A. Le Coqi nelipaki kampaania oli turundusjuhi Katrin Verniku kinnitusel samuti edukas ja suurendas nelipakkide müügi kasvu eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 30%.
    Vähestest edetabelisse jõudnud imagokampaaniatest üks oli Starmani "Miljon põhjust kodus olla". Starmani turundusdirektori Henri Treude teatel oli eesmärgiks teadvustada inimestele Starmanit peredele suunatud koduse meelelahutuse pakkujana. Sügiskampaania oli edukas ja detsembri keskpaigas ületas firma 30 000 telefonikliendi piiri.
    EMT keskendus eelmisel aastal innovatsioonile. 3G käikulaskmine maksis ettevõttele 2,5 miljonit, EMT turundusjuhi Kadri Ärmi tunnistust mööda oli eesmärk tutvustada uut tehnoloogiat ja uusi teenuseid. Mobiilse interneti kasutajaid oli aasta lõpuks kokku üle 100 000.
    Tele2 pööras eelmisel aastal olulist tähelepanu äriklientuuri suurendamisele. Tele2 turundusdirektori Kristjan Seema sõnul õnnestus see igati, sest ettevõte suurendas oma turuosa hinnanguliselt 8%-lt 14%-le.
    Ka TeleYhe taaskäivitamine läks ettevõtte suhtekorraldusjuhi Regina Salmu arvates korda. Salmule olid eriti meelt mööda vaimukad teleklipid, mida matkitakse nii kontorites kui ka vabal ajal. "See näitab, et kampaania eristus hästi samalaadsete hulgast ja oli meeldejääv," lisas Salmu.
    Hansapanga 2006. aasta mahukaim ja kalleim kampaania oli turundusdirektori Tiiu Tälli andmeil panga 15. sünnipäeva tähistamine. Kampaania mahuks kujunes üle 2,5 miljoni krooni, millest ligi pool kulus Kumu tasuta külastusvõimaluse pakkumisele kõigile panga klientidele terve nädala vältel. Tälli pidas sünnipäevaprojekti ideed ja teostust heaks leiuks, sest see lasi kõigil klientidel saada osa panga tähtpäevast.
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Kui Mars kutsub: Musk soovib 55,8 miljardit Tesla varadest
Tesla autod kutsutakse jälle tagasi uue ohtliku defekti tõttu. Elon on aga hõivatud mujal rindel ning tegeleb oma mitmekümnemiljardilise kompensatsioonipaketi väljanõudmisega.
Tesla autod kutsutakse jälle tagasi uue ohtliku defekti tõttu. Elon on aga hõivatud mujal rindel ning tegeleb oma mitmekümnemiljardilise kompensatsioonipaketi väljanõudmisega.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Järjekordne Telia MeetUp toimub juba 30. mail
30. mail avab Telia taas oma uksed Eesti ettevõtete esindajatele, et koos tehnoloogia-, IT- ja küberturvalisuse ekspertidega arutada päevakajalisi teemasid ning tehnoloogiaajastuga seotud väljakutseid. Sel aastal on fookusteemadeks küberturvalisus, IT-efektiivistamine ning kestlikkuse uued normid ja väljakutsed ettevõtetele.
30. mail avab Telia taas oma uksed Eesti ettevõtete esindajatele, et koos tehnoloogia-, IT- ja küberturvalisuse ekspertidega arutada päevakajalisi teemasid ning tehnoloogiaajastuga seotud väljakutseid. Sel aastal on fookusteemadeks küberturvalisus, IT-efektiivistamine ning kestlikkuse uued normid ja väljakutsed ettevõtetele.