Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Uudised
2006. aastal pakkus Ülemiste keskuses parimat teenindust ning põnevaimat ostukeskkonda pesupood La Senza. Parima poe konkursil osalesid kõik keskuse ligi 160 kauplust ning teeninduspunkti, mille tegevust hinnati kokku üheksa kriteeriumi põhjal. Keskuse turundusjuhi Mai Vahtriku kirjeldust mööda andis kaupluste reastamisel enim punkte teenindusseire, milles osalesid TNS Emori testostjad. Lisaks hinnati kaupluste aktiivsust kampaaniatest ja üritustest osavõtul, käibe kasvu, väljapanekuid ja sisereeglitest kinnipidamist. Esimesena hakkas kogu kaubanduskeskuse teeninduse tervikliku edendamisega Eestis tegelema Viru keskus.
31. jaanuarini on võimalik osaleda Aasta Turundusteo konkursil. Juba kaheksandat korda valitakse Eesti Aasta Turundustegu ja antakse välja tööstusharu prestiižikaim auhind. Žürii võtab hindamisel arvesse 1/3 osas tulemuslikkust, 1/3 osas loovstrateegiat ja 1/3 osas meediastrateegiat. 5 finalisti ja Grand Prix kuulutatakse välja 8. märtsil 2007 Tartus toimuval Aasta Turundussündmusel "Password 2007". Ankeet tuleb esitada hiljemalt 31. jaanuariks 2007 e-posti teel aadressil [email protected].