Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kuumad India road

    VS on meie lühikeses gastronoomilises kultuuris täiesti arvestatava minevikuga koht. Esiteks on ta ise juba üsna mitu aastat vana, avatud juba aastast 1999, kusjuures VS oli vist Eesti esimene DJ-kohvik üldse.
    Lisaks on ka nimi VS osaliselt ajaloolise järjepidevuse kandja: samas kohas asus raamatupood jubeda nimega "Võitlev sõna", millest kohvik endale nime lühendas. Ajalugu paistab välja ka pisut kulunud sisustusest, kõige mõnusamas nurgas on diivanikattes lausa auk. Aga see on kiituseks - koht on menukas ja siin käiakse.
    Sisekujundus on eriline, nii kaugel kui võimalik paljuotsitud hubasuse-tundest. Eriti palju metalli, natuke vähem plasti ja neooni mustal taustal. Samas on laudade paigutus läbi mõeldud ja loodud mõnusaid nurki, nii väiksematele kui ka suurematele seltskondadele sobivaid.
    Menüü on pikk, kehvema kuulsusega kohas võiks seda ebausaldusväärsuse märgiks pidada. Aga VS kokad on keskmisest andekamad - siinsete toitude kohta pole veel ühtegi halba sõna kuulnud.
    On India toite ja on Euroopa toite, menüü ongi jagatud kaheks. Kui sissejuhatuseks tahtsime kumbki salati tellida, ütles ettekandja, et ega me siis rohkem ei jaksa, teist rooga pole vajagi. Võtsime siis ühe Nizza salati kahe peale ja saime küsimata ka kaks taldrikut ja noad-kahvlid, et saaks jagada.
    India toit ei ole minu lemmikute hulgast, aga chicken tikka korma ehk küpsetatud kanafileetükid tomati, sibul ja karrikastmega olid väga hästi tehtud, filee mahlakas, lisandid maitsvad.
    Lahtisest köögist oli näha, kuidas parajasti India leiba naani küpsetati. Ka Itaalia roaga tuldi toime - lõhepasta oli selline nagu üks pasta olema peab. Sageli kurdetakse väikseid portsjone ja suuri hindu, aga VSis on pigem vastupidi - portsjonid on liiga suured ja hinnad väiksed (no mitte just väga, aga niisugused väiksemapoolsed).
    Magustoidud on täiesti olemas, kuid muu menüüga võrreldes on valik tagasihoidlikum. Kolm kooki, puuvili, pannkoogid, jäätis. Juustukook polnud kõige parem valik. Viga just polnud, aga ei jäänud ka erilisena meelde, et võtaks järgmisel korral uuesti.
    Klaasiveinivalik pole suur, aga saadaolevad on head, kokteilide rida on tohutult pikk. Toitu saab ka kaasa osta.
  • Hetkel kuum
TalTechi professor: miks Eesti lennundus tähendab raha tuulde loopimist
On keeruline näha põhjust, miks Eesti lennundussektorit veel toetada. Kogemused on lihtsalt valmistanud liiga palju pettumust, kirjutab TalTechi makroökonoomika professor Karsten Staehr.
On keeruline näha põhjust, miks Eesti lennundussektorit veel toetada. Kogemused on lihtsalt valmistanud liiga palju pettumust, kirjutab TalTechi makroökonoomika professor Karsten Staehr.
Suurpank langetas tehnoloogiahiiglaste hinnangut
Sel nädalal muutis Šveitsi investeerimispank UBS enda aktsiasoovituse kogu tehnoloogiakuuiku suhtes ostusoovituse asemel neutraalseks.
Sel nädalal muutis Šveitsi investeerimispank UBS enda aktsiasoovituse kogu tehnoloogiakuuiku suhtes ostusoovituse asemel neutraalseks.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Merko eksjuht avas lahkumise tagamaid “Astusin nagu jooksulindilt maha”
Aasta alguses Merko juhi kohalt taandunud Andres Trink tõdes, et pärast tosin aastat pingelist ehitusfirma juhtimist saab ta tegeleda kõige sellega, millest varem unistas. Juhitooli loovutamiseks andis talle peamise tõuke abikaasa karjäärimuudatus.
Aasta alguses Merko juhi kohalt taandunud Andres Trink tõdes, et pärast tosin aastat pingelist ehitusfirma juhtimist saab ta tegeleda kõige sellega, millest varem unistas. Juhitooli loovutamiseks andis talle peamise tõuke abikaasa karjäärimuudatus.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Rahandusministeerium plaanib suurendada lähetuste päevaraha
Rahandusministeeriumi plaani järgi tuleks suurendada lähetuste maksuvaba päevaraha piirmäära ja autokompensatsiooni, kuid erisoodustustes järele anda ei soovita.
Rahandusministeeriumi plaani järgi tuleks suurendada lähetuste maksuvaba päevaraha piirmäära ja autokompensatsiooni, kuid erisoodustustes järele anda ei soovita.
Maailmas pole sõjale veel nõnda palju kulutatud
Kaitsekulutused on kasvanud kogu maailmas üheksa aastat järjest, teatas Stockholmi rahuinstituut SIPRI iga-aastases raportis.
Kaitsekulutused on kasvanud kogu maailmas üheksa aastat järjest, teatas Stockholmi rahuinstituut SIPRI iga-aastases raportis.