Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Noortepärane uus Mini köidab meeli

    Paljud vaatavad Mini ja hakkavad naerma. Miks? Sest neile tuleb meelde mr Bean, kes sõitis vana Miniga.
    Loodetavasti ajab neid naerma mees, mitte auto. Isegi kõige vanem Mini on oma sõiduomadustelt üle prahi. Välimus on jah naljakas, kuid kes seda marki proovinud, on sellele ka truuks jäänud.
    Uus mini on oma välimuselt aga selline, mille üle just naerma ei kipu. Pigem on ta kena ja armas. Ta on trendiinimestele tehtud, mida auto tutvustamisel ka kuulajaile üritati miljoneid kordi toonitada. Kui sa oled konservatiivne ja kõik riided su kapis on hallides toonides, siis mine vaata midagi muud, sest sina Mini maailmast eriti ei jaga ega peagi jagama. Selle auto eesmärk on olla popp ja noortepärane. Seda toonitab kogu auto välimus. Uus Mini tundub enamikule inimestest täpselt samasugune kui eelmine. Tegelikkus on aga selline, et viimane kui üks asi on uus ja auto igast nurgast uuema aja trendidele vastavalt ka kasvanud. Ju siis polnud mõtet välimust muuta, sest milleks remontida midagi, mis töötab.
    Olgu, kui välimus muigele ei aja, siis esimene kohtumine Mini interjööriga ajab paljud naerma. On tõepoolest naljakas, et nad on pannud suure seinakella mõõtu näidiku keset armatuuri. Tegelikkus on see, et see oli ka mulle esimene kohtumine Mini interjööriga, ja mina, kes vihkan keskkonsoolile paigaldatud kiirusenäidikut, hakkasin pahaselt turtsuma. Natuke sõitmist ja ma tegelikult harjusin selle seinakellaga, sest ta on piisavalt suur ja informatiivne. Pealegi oli proovisõidukiks olnud Cooper S-il tahhomeeter otse rooli taga. Kõikvõimalikud lülitid, mis autos olid ja keskkonsoolis ning laes paiknesid, olid aga tõeline retroelamus. See pole paha, sest need mõjusid niivõrd stiilsena, et peas hakkas pendeldama, kuidas endal kodus kõik kohad selliseid jubinaid täis panna.
    Pakiruum on Minil tõeliselt väikse ja sellega just kedagi kolima ei lähe. Kui keegi esiistmetel laiutab, pole ka tagaistujatel jalaruumiga kerge. Tõsi, kui sa sellise auto ostad, siis sa pole arvatavasti ka pereisa nelja lapsega, kellel vanker pagasiruumi peaks mahtuma.
    Põhiline asi, millest selle auto juures tuleks rääkida, on aga sõiduomadused. Asi nimelt selles, et pidevalt oli tahtmine autost välja ronida ja vaadata, ega ma juhuslikult liimi peal sõida. Just selline tunne jääb kogu aeg, et auto on teele liimitud ja ma võin kas või hammastega juhtida, sest auto kuuletub nii ehk naa sellele, mis ma tal teha käsin. See on n-ö kartauto fenomen. Selline tunne, nagu sõidaks kardiga - teeb, mis kästakse.
    Loomulikult ei tasuks nüüd oma soovidega ka liiale minna, sest igal autol on piirid, isegi Minil.
  • Hetkel kuum
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Investeerimine ja surm: pärandamise maksunüanssidest välismaa kinnisvara konksudeni Kahjumliku investeeringu pealt tuleb maksta tulumaksu
“Isegi hea tervisega investorile ei tee paha, kui nende asjade peale mõelda,” arvab kõhedaks tegevate surma ja pärandamise teemade kohta maksuekspert Ranno Tingas.
“Isegi hea tervisega investorile ei tee paha, kui nende asjade peale mõelda,” arvab kõhedaks tegevate surma ja pärandamise teemade kohta maksuekspert Ranno Tingas.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Eesti üks paremaid juhte: uhke tunnistada, et olen palju vigu teinud “Juhi juttude” värskes saates Annika Arras
"Olen elus nii palju vigu teinud, seda on uhke tunnistada," ütleb saates selle aasta parima juhi konkursi üks finaliste, Miltton New Nordicsi juht Annika Arras. "Mingites asjades läbipõrumine on hädavajalik."
"Olen elus nii palju vigu teinud, seda on uhke tunnistada," ütleb saates selle aasta parima juhi konkursi üks finaliste, Miltton New Nordicsi juht Annika Arras. "Mingites asjades läbipõrumine on hädavajalik."
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Robotit arendav Eesti idufirma kaasas 1,5 miljonit eurot
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.
Raadiohommikus: Sorose tarkus, kuumad investeerimisideed ja tulemustesadu
Kolmapäevases raadiohommikus võtame pulkadeks lahti Eesti suuruselt teise panga SEB ning kodumaise töötuskontserni Harju Elektri värsked tulemused.
Kolmapäevases raadiohommikus võtame pulkadeks lahti Eesti suuruselt teise panga SEB ning kodumaise töötuskontserni Harju Elektri värsked tulemused.