Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Talispordihooaeg täies hoos

    Talverõõme on Eestis võimalus nautida nii Põhja- kui ka Lõuna-Eesti snowtubing'u parkides, suusa- ja lumelauanõlvadel, lumesaaniradadel ning pikematel murdmaadistantsidel. Väga paljud suusakeskused pakuvad mäesuusatamise, kelgutamise, lumelaua ja -saanisõidu kõrval ka talviseid matkasid ning seiklusmänge.
    Näiteks Mammaste Tervisespordikeskuses on võimalik 300 krooni eest nautida lumekingaretke piknikuga. Kõrvemaa Matka- ja Suusakeskus pakub sama raha eest suusamatkal osalemise võimalust.
    Suurem osa talispordikeskusi pakub ka spordivarustuse laenutamise, majutuse, lõõgastava vaba aja veetmise ja toitlustuse võimalust. Majutust ja toitlustust sisaldavate pakettide hinnad ulatuvad paarisajast kroonis kuni arvestatavate tuhandeteni välja. Väga paljudes keskustes on pikemate radade osad ka valgustatud, mis annab võimaluse suusatamiseks ka õhtustel kellaaegadel.
    Radade pikkused ulatuvad Eesti suusakeskustes 500meetristest sprindiradadest kuni 63kilomeetrise Tartu Maratoni rajani välja. Pikemaid distantse on võimalik sõita ka Kõrvemaa (24 km), Jõulumäe Tervisekeskuse (15 km) ja Kääriku Spordi- ja Puhkekeskuse (15 km) radadel.
    Lastele pakuvad mitmed suusakeskused kelgutamise ja snowtubing'u võimalust. Viimast saab proovida näiteks Tallinna lauluväljaku Talvekeskuses, O`Boy Snowtubing Pargis Munamäel, Kohtla-Nõmme Talvekeskuses ning Valgamaal Jaanikese Puhkekeskuses.
    Erkki Raasuke, Hansapanga juht
    Hea suusatrenn on minimaalselt 1,5 kuni 2,5 tunni vahel. Kilometraaž sõltub ilmast, suuskadest ja muudest oludest. Vastupidavusalade juures ongi vast kõige olulisem trenni kestus, vähem distants ja edasiliikumise viis.
    Kõige meelsamini käin suusatamas Kõrvemaal, Kekkose rada on ka alati suurepärane elamus.
    Suusaradade seisukord on tublisti paranenud. Täna tehakse head ettevalmistust juba paljudes kohtades. Samas on kohati väga kurb, kui lumi, ilm ja tehnika olemas, kuid pole viitsitud radu hooldada.
    Art Soonets, Scanpix Balticsi juhatuse esimees
    Kõige meelepärasemad on minu jaoks pikemad distantsid. Alla 20kilomeetrise matka tarbeks pole suurt mõtet ennast riidsesse panna ja kohale sõita. Suurem tähtsus kui kilomeetrite tagaajamine on siiski aeg, alla 1-1,5 tunni ei ole suuskadel mõtet väljas olla.
    Asukoha ja raja tehnilise kvaliteedi pärast eelistan peamiselt Otepää, Haanja ja Kääriku radasid.
    Suusakeskuste tase on järjest tõusnud, eriti, mis puutub radade tehnilist ettevalmistust. Eks seda toeta kindlasti ka suured investeeringud rajamasinatesse ja lumetussüsteemidesse.
  • Hetkel kuum
TalTechi professor: miks Eesti lennundus tähendab raha tuulde loopimist
On keeruline näha põhjust, miks Eesti lennundussektorit veel toetada. Kogemused on lihtsalt valmistanud liiga palju pettumust, kirjutab TalTechi makroökonoomika professor Karsten Staehr.
On keeruline näha põhjust, miks Eesti lennundussektorit veel toetada. Kogemused on lihtsalt valmistanud liiga palju pettumust, kirjutab TalTechi makroökonoomika professor Karsten Staehr.
Balti turul kaubeldi enim tugevast kvartalist teatanud LHV aktsiatega
Kuna LHV teatas täna, et panga esimese kvartali tulude taga olid laenuportfelli ja intressitulude kasv, siis pakkus aktsia investoritele huvi ning vahetas omanikku 442 468 euro eest ning kallines +0,73%.
Kuna LHV teatas täna, et panga esimese kvartali tulude taga olid laenuportfelli ja intressitulude kasv, siis pakkus aktsia investoritele huvi ning vahetas omanikku 442 468 euro eest ning kallines +0,73%.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Merko eksjuht avas lahkumise tagamaid “Astusin nagu jooksulindilt maha”
Aasta alguses Merko juhi kohalt taandunud Andres Trink tõdes, et pärast tosin aastat pingelist ehitusfirma juhtimist saab ta tegeleda kõige sellega, millest varem unistas. Juhitooli loovutamiseks andis talle peamise tõuke abikaasa karjäärimuudatus.
Aasta alguses Merko juhi kohalt taandunud Andres Trink tõdes, et pärast tosin aastat pingelist ehitusfirma juhtimist saab ta tegeleda kõige sellega, millest varem unistas. Juhitooli loovutamiseks andis talle peamise tõuke abikaasa karjäärimuudatus.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
General Motorsi esimene kvartal ületas kõiki prognoose
Autotootja General Motors avalikustas täna tugevad esimese kvartali tulemused, mis ületasid analüütikute prognoose. Lisaks ootavad nad aasta lõpuks suurt kasvu elektriautoturul.
Autotootja General Motors avalikustas täna tugevad esimese kvartali tulemused, mis ületasid analüütikute prognoose. Lisaks ootavad nad aasta lõpuks suurt kasvu elektriautoturul.
Savisaare sõnul oli tema Tallinna tööots rohkem hobi
Tallinna linnainkubaatorilt 1500 eurot kuus tasku pistnud Erki Savisaare jaoks oli tegemist niisama lihtsa tuluga, mille jaoks vaeva ei pidanud nägema ja mis tema vallajuhi tööd ei seganud.
Tallinna linnainkubaatorilt 1500 eurot kuus tasku pistnud Erki Savisaare jaoks oli tegemist niisama lihtsa tuluga, mille jaoks vaeva ei pidanud nägema ja mis tema vallajuhi tööd ei seganud.
Sakslased ostsid Jüri Mõisa osaluse betoonifirmas
Saksa ehitusmaterjalide kontsern Schwenk ostis Jüri Mõisale kuulunud osaluse betoonitootjas Framm.
Saksa ehitusmaterjalide kontsern Schwenk ostis Jüri Mõisale kuulunud osaluse betoonitootjas Framm.