Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kevad toob turule uuendused läbinud Renault Maxity

    Aprillis täiustatuna üle maailma müügile jõudvat masinat müüdi mullu ühtekokku 15 000.
    Maxity kuulub 2,8-4,5tonniste veokite segmenti, mida võib liigitada kergeks kommertsveokiks. Maxity on üks kolmest Renault' musketärist (lisaks veel Master ning Mascott).
    Maxityga mööda Prantsuse kitsaid mägiteid ringi sõites aimasin, kui oluline on selle kompaktsus. Eelkõige väljavaade kabiinist, mis on avar ja mida toetavad piisavalt ka küljepeeglid. Tõsi küll, manööverdamisel tundsin puudust topeltpeeglitest, mis on juba enamikul suurkaubikutelgi.
    Rooli taga istudes võis end samuti väga koduselt tunda. Ehkki reguleeritav rool oli suur nagu veokitel kombeks, oli selle keerutamiseks piisavalt ruumi ja istumisasend ainult soodustas juhtimist. Tõsi, juhiistme kõrgust ei olnud võimalik reguleerida. Maxity miinuseks konkurentidega võrreldes on käigukangi asetsemine põrandal, mitte rooli kõrval armatuuril.
    Muidu aga veavad veomasinale iseloomulikud lühikesed käigud täiskoorma kindlalt kohalt. Käigukastide valikus on nii viie- kui ka kuuekäiguline manuaal.
    Kuna tegemist on kabiinveokiga, põksuvad võimsad mootorid otse juhi istme all. Sellel on ka vähemalt üks miinus, nimelt väiksem turvalisus. Seda ennekõike lauskokkupõrke ajal.
    Mootorivalikusse kuulub 110, 130 DXi 2,5 VGT diisel ning 150hobujõuline turbodiisel.
    Renault Maxityl on põhivarustuses mägipidur - EHS (easy hill start). See seade lubab sõidukil kallakul tagasi veeremata startida. Mugav on see linnaliikluses valgusfooride taga või ummikutes seistes. Tänapäeval on õnneks enamik veokeid sarnase seadmega varustatud.
    Märkimisväärt on pidurdusteekond. Nimelt lubab tootja, et äkkpidurduse korral 100kilomeetrisel tunnikiirusel sõites suudab veok lõplikult seisma jääda 44 meetriga. Veoki kohta tundub see isegi uskumatu, kui kas või maasturitega võrrelda.
    Arvestades, et linnad ummistuvad üha enam, on Maxity näiteks Tallinnas vedusid tehes omal kohal. Kergeveokite hulka liigitatava Maxity laiuseks 1870 mm, vähendatud on ka masina pikkust, mis teeb võimalikuks 4,8meetrise pöörderaadiuse. Viimane näitaja on üks paremaid tulemusi oma segmendis.
    Töötajale on masinas igatahes mõeldud. Seda näitavad ka rohked panipaigad.
    Renault Trucks ise on ristinud Maxity oma tulevaseks müügihitiks.
  • Hetkel kuum
Raivo Hein: sotsid valetavad alati, aga jõudu neile Tallinnas! Vene- ja Savisaare-aegsetel lahendustel olgu lõpp
Kuulates linnaelanike, ettevõtjate ja asjatundjate häält, on nüüd võimalik kujundada Tallinnast kaasaegsem ja elamisväärsem linn võrreldes senise bütsantslikkusega, kirjutab ettevõtja ja investor Raivo Hein vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Kuulates linnaelanike, ettevõtjate ja asjatundjate häält, on nüüd võimalik kujundada Tallinnast kaasaegsem ja elamisväärsem linn võrreldes senise bütsantslikkusega, kirjutab ettevõtja ja investor Raivo Hein vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Balti aktsiad jätkasid tõusulainel
Neljapäeval sai sel nädalal alanud Balti aktsiate tõus jätku, kui Balti koondindeks Baltic Benchmark kerkis 0,36%.
Neljapäeval sai sel nädalal alanud Balti aktsiate tõus jätku, kui Balti koondindeks Baltic Benchmark kerkis 0,36%.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Teabevara on nagu ülikool
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Swedbank kaotas kasumit vähem kui SEB
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Bolti lobi ei läinud Euroopas läbi, uus direktiiv sai rohelise tule
Euroopa Parlament andis lõpliku heakskiidu uutele reeglitele, mis parandavad platvormide heaks töötavate inimeste töötingimusi.
Euroopa Parlament andis lõpliku heakskiidu uutele reeglitele, mis parandavad platvormide heaks töötavate inimeste töötingimusi.