Tarkade valikute aeg

Christel Karits 09. märts 2007, 00:00

Siinkohal ei räägi ma poliitikast, vaid kultuurist ja meelelahutusest, mis on tegelikult elu üks olulisi osi.

Nüüd, mil raha hakkab niinimetatud pehmete väärtuste tarvis rohkem üle jääma, langetame otsuseid oma vaba aja sisustamiseks ehk kergekäelisemalt, mõtlemata eriti sellele, kas pakutav meie kulusid tegelikult väärib - kui mitte niivõrd välja käidud raha, siis kindlasti ära antud aega.

Olen järjepanu ühelt ja teiselt tuttavalt kuulnud, et nad on oma valikuga "ämbrisse astunud".

Oodatud elamust pole saadud ja mis veel hullem, mõnikord on nähtul-kuuldul olnud juures päris haltuura mekk, kuigi kontserti või etendust on serveeritud suurejoonelise eelreklaamiga ja ette kantud meie parimates kontserdi- või teatrisaalides.

Seetõttu soovitan enne otsuse langetamist igaks juhuks vaadata kaubamärki.

Mitte, et ma väidaks, et vähetuntu on vilets, kuid möödalaskmise võimalus on kindlate ja juba tunnustatud tegijate puhul siiski väiksem.

Kui lähete teatrisse, siis vaadake, kes lavastab; kui valite kontserdi, pange ka tähele, kes on produtsent. Kehva serveeringut ei suuda heaks elamuseks vormida ka parimad näitlejad või muusikud. Tervik ja sõnum loeb.

Pilet ostke alles siis, kui kodutöö on tehtud ja ärge laske end masside tormijooksust mõjutada. Muidugi, kui kaubamärk on super ja maaletoojad kindlad, siis andke gaasi!

Aerosmithi A. Le Coq Arena kontserdi piletid tulevad müüki esmaspäeval kell 10.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
25. November 2011, 09:45
Otsi:

Ava täpsem otsing