Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Küsimus sõitjatele - kui realistlik siis mäng on?

    Rallimängus on hästi tähtis kõik seaded väga paika saada. Alguses keerasime asjad paigast. Kui mängu jälle korda saime, olid auto reaktsioon ja käitumine ausalt öeldes päris head.
    Füüsika on õige, aga mingil hetkel tekib vajadus tajuda tagumikuga libisemisi, eriti just suurtel kiirustel.
    Ainuke asi, millest ma aru ei saanud, oli kaardilugeja funktsioon. Kiirust oli jube keeruline kaardilugeja jutu järgi seada. Võib-olla olen mina rumal, mine sa tea.
    Gran Turismot peaks pikemalt mängima. Graafika ja heli olid sel väga head. Ma pole ringrajal muidu palju sõitnud, kuid tundub, et omas nišis on GT4 rohkem arenenud kui WRC 2005 rallimäng .
    Ringrajamängude kogemus on realistlikum.
    Graafika on oluline. On vaja näha kurve ette ning kui pilt on säbrune, on raske hinnata, mida järgmises kurvis teha.
    Rallis rada õppima ei pea, aga vajalikku mõtlemist on mänguga võimalik õppida küll. Loogikat saab, aga tunnetust mitte.
    Sõiduoskus sõltub ikka tagumikust.
    Paar korda kuus võiks ikka mängida, loogika arendamine ei oleks üldse paha.
    Erinevatel mängudel tundusid osa asju väga realistlikud. Füüsika tundus paigas olevat. Kui suure autoga pidurdasin, siis auto hakkas ujuma, nagu peab.
    Peamine on, jah, see, et ei ole taguotsa tunnetust. Kui selle juurde saaks, oleks päris hea. Eks rool põhimõtteliselt oli õige. Osa asju oli võib-olla ülevõimendatud, aga mängus saab rooli tagasisidet rohkem jälgida. Päriselt on muid tundeid ja jõude rohkem.
    Rada saab õppida, saab teada, et kurv läheb vasakule või paremale, kuid puudu jääb väga oluline osa - kiirendused. Need kõik peaks jääma keha mällu. Nii ei õnnestu, et mängus teed raja selgeks ja siis lähed kohe päris rada sõitma.
    Vihmasõidul tekivad ka veevoolamise kohad, loigud - seda mängust ei õpi.
    Esimene sõit Nürnburgil oli kõige lähemal realistlikule, realistlik kohe kindlasti mitte, minu arust on puudu kõige olulisem komponent - taguotsa tunnetus.
    Päris see igal juhul ei ole.
    Mingisuguse tunde mäng ehk annab, aga kohaneda on vaja kindlasti mängu loogikaga. Rooliga on igal juhul parem kui arvutiklahvidega.
    Usutavad on kindlasti pilt ja rooli tunnetus, kui hästi seadistada. Aru ei saanud paraku veel mängust. Tööd peaks mängus tegema, et hakata seadistama rehvi segusid ja muud.
    Minul jäi kõige rohkem puudu tooli tunnetusest. Selle tagasiside puudumine ringrajal, kus pidamine on väga hea ning hoiad end nii paljude punktidega auto vastas kui võimalik, et tunnetada kehaga, millal mida teha on nadi.
    Uskumatu on siiski minu jaoks, kui lähedale reaalsusele mäng toodud on.
    Asfaldil käitub auto nagu päriselt, seni kuni libisema hakkab. Püüdmine on raskem kui tegelikkuses, vähemalt minu jaoks.
    Kiirendused ja juhitavus olid minu autole - millega ka päriselt sõidan - väga lähedal.
    Autor: ÄP
  • Hetkel kuum
Raivo Hein: sotsid valetavad alati, aga jõudu neile Tallinnas! Vene- ja Savisaare-aegsetel lahendustel olgu lõpp
Kuulates linnaelanike, ettevõtjate ja asjatundjate häält, on nüüd võimalik kujundada Tallinnast kaasaegsem ja elamisväärsem linn võrreldes senise bütsantslikkusega, kirjutab ettevõtja ja investor Raivo Hein vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Kuulates linnaelanike, ettevõtjate ja asjatundjate häält, on nüüd võimalik kujundada Tallinnast kaasaegsem ja elamisväärsem linn võrreldes senise bütsantslikkusega, kirjutab ettevõtja ja investor Raivo Hein vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
USA majanduskasvu pidurdumine kukutas aktsiaid
USA majanduse kasv esimeses kvartalis jäi märkimisväärselt alla nii eelmistele kvartalitele kui ka majandusanalüütikute prognoosidele, ehmatades langema ka aktsiaturud.
USA majanduse kasv esimeses kvartalis jäi märkimisväärselt alla nii eelmistele kvartalitele kui ka majandusanalüütikute prognoosidele, ehmatades langema ka aktsiaturud.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Teabevara on nagu ülikool
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Swedbank kaotas kasumit vähem kui SEB
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Bolti lobi ei läinud Euroopas läbi, uus direktiiv sai rohelise tule
Euroopa Parlament andis lõpliku heakskiidu uutele reeglitele, mis parandavad platvormide heaks töötavate inimeste töötingimusi.
Euroopa Parlament andis lõpliku heakskiidu uutele reeglitele, mis parandavad platvormide heaks töötavate inimeste töötingimusi.