Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Ühes rütmis rokiklassikaga ehk Ford Ranger 2007

    Igal masinal on oma rütm. Ford Rangeri rütm sobib minu nägemusel kokku kuulsa Queeni looga "Another One Bites the Dust". Kes teab seda lugu, oskab ka ette kujutada vaimusilmas, mis masin Ranger on. Lugu sobib rasketesse tingimustesse (USA sõjaväeraadio mängituim lugu Iraagis), samuti uus Ranger.
    Militaarsete elementidega Rangerit sai proovitud nii maastikul, kruusateedel kui ka asfaldil. Tuleb tunnistada, et hakkama sai temaga igal pool. Erinevatel tingimustel sai Rangerit proovitud kokku ligi 400 kilomeetrit. Tegu ei olnud üksnes 50 km läbimisega ja sellest johtuvalt peaks hinnangul rohkem kaalu olema. Kõige tugevam ongi Ranger vahest maastikul, see on märk heast läbivusest. Masinat veab edasi 143hobujõuline 2,5liitrine Duratorq TDCi mootor.
    Rangeriga metsa välja vedama siiski ei tihanud, kuigi soov oli. Sellega oleks kindlasti ühele poole saanud, kuid risk kummid lõhkuda oli piisavalt suur, et seda proovimasinaga mitte teha.
    Kahtlen, kas linnainimesel on midagi Rangeriga teha, kuid linna lähedal maal või täiesti pärapõrgus elades on masinast igal juhul kasu. Siit soovitus ka uuselamurajoonide asukatele, kellele arendajad pole erinevatel põhjustel suvatsenud korralike ligipääsuteid ehitada - minge ja proovige Rangerit.
    Kui masinaga maanteele jõudsin, läks käima AC/DC laul "Highway to Hell", noh, kas tõesti tuleb põrgusse hakata sõitma? Õnneks sinnamaani ma ei jõudnud.
    Maanteel käitus sõiduk igati normaalselt, maasturitele omast õõtsumist ei täheldanud. Fordi meestel ongi õnnestunud leida selline optimaalne vedrustuse jäikus, mis võimaldab edukas olla pea igal keskkonnas, kuhu Rangeriga sisenetakse. Tasub õppust võtta Info-Auto väikesest turundusnipist varustada masin proovisõitja muusikalise maitsega ühtiva muusikaga.
    Isiklikult ostaksin spartaliku Rangeri, sest see on minu maitse. Lisavarustust peale ei paneks, kabiinidest valiksin rap cab'i (neljakohaline nn poolteistkabiin), kus siis tagumiste istmete alla on võimalik panipaikadesse nipet-näpet panna.
    Topeltkabiinist lühem kabiin tähendab aga pikemat veokasti, kuhu siis võib kas või metsakuiva kasti laadida ning sobivasse kohta transportida. Sellise versiooni hinnad algavad 364 900 kroonist.
  • Hetkel kuum
Suur analüüs: maailmamajanduse jõujoonte murrangus pole Euroopa seis kiita
Maailmamajanduses annavad tooni Hiina, India ja laiemalt globaalse lõuna tõus ning USA jätkuva olulisuse valguses paistab suurima kaotajana Euroopa, kirjutab majanduspublitsist Liis Laidre Äripäeva essees.
Maailmamajanduses annavad tooni Hiina, India ja laiemalt globaalse lõuna tõus ning USA jätkuva olulisuse valguses paistab suurima kaotajana Euroopa, kirjutab majanduspublitsist Liis Laidre Äripäeva essees.
Saunumi käive kasvas, kahjum kahanes
Saunum Group lõpetas mulluse majandusaasta suurema käibe ja väiksema kahjumiga kui varem.
Saunum Group lõpetas mulluse majandusaasta suurema käibe ja väiksema kahjumiga kui varem.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: viie milli eest vaba aega, palun! “Ükskõik kui pees vahepeal asjad on, kõik läheb mööda.“
Suure Mi toitlustusäri tänavuse hooaja kalender on koos, retseptid on koos, kaarik on stardi- ja mina laskevalmis, kirjutab Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Üllar „Myrakas“ Priks, kes seekordses postituses pajatab ajast, rahast ja elutööst.
Suure Mi toitlustusäri tänavuse hooaja kalender on koos, retseptid on koos, kaarik on stardi- ja mina laskevalmis, kirjutab Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Üllar „Myrakas“ Priks, kes seekordses postituses pajatab ajast, rahast ja elutööst.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Genka ettevõtlusest: valin vähem raha ja rohkem vabadust
Henry Kõrvitsa ehk artistinimega Genka sõnul pole raha tema jaoks kõige olulisem. Tähtsam on oma aeg ja võimalus seda meelepäraselt veeta.
Henry Kõrvitsa ehk artistinimega Genka sõnul pole raha tema jaoks kõige olulisem. Tähtsam on oma aeg ja võimalus seda meelepäraselt veeta.
Tippjuhi tee avalikust häbipostist töövõiduni: süda jättis löögi vahele
Jaanika Altraja: rohepöördes õnnestumiseks tuleb vähendada ebavõrdsust
Ühetaoline tulumaks ja madalad varamaksud mõjuvad tänapäeval dogmaatiliste jäänukitena, mis suurendavad ebavõrdsust ja pidurdavad rohepööret, kirjutab Jaanika Altraja arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis
Ühetaoline tulumaks ja madalad varamaksud mõjuvad tänapäeval dogmaatiliste jäänukitena, mis suurendavad ebavõrdsust ja pidurdavad rohepööret, kirjutab Jaanika Altraja arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis
Ameerika RAM – üks auto kõikideks sõitudeks
Igapäevaselt tööle, naisega ostlema, pojaga trenni, nädalavahetusel sõpradega erinevaid hobisid harrastama, sekka suvilaehitusega seotud sõidud – kõik need saab edukalt tehtud aasta pikapi tiitliga pärjatud suure ja jõulise RAMiga USCAR – Ameerika Autost.
Igapäevaselt tööle, naisega ostlema, pojaga trenni, nädalavahetusel sõpradega erinevaid hobisid harrastama, sekka suvilaehitusega seotud sõidud – kõik need saab edukalt tehtud aasta pikapi tiitliga pärjatud suure ja jõulise RAMiga USCAR – Ameerika Autost.
Suur reede raadios: Jüri Ratas Keskerakonna võimust pealinnas
Tallinnas on toimunud revolutsioon: üle kahe kümnendi püsinud Keskerakonna võim on otsas. Aga kas uus võimuliit leiab neljakesi ka ühisosa?
Tallinnas on toimunud revolutsioon: üle kahe kümnendi püsinud Keskerakonna võim on otsas. Aga kas uus võimuliit leiab neljakesi ka ühisosa?
Tartus baaripidamise lõpetanud firma jäi töötajatele võlgu
Tartu Supilinnas Mülä baari varem vedanud firma läks pankrotimenetlusse, mis võiks ettevõtte ühe omaniku sõnul tuua lahenduse ka maksmata jäänud palkadele.
Tartu Supilinnas Mülä baari varem vedanud firma läks pankrotimenetlusse, mis võiks ettevõtte ühe omaniku sõnul tuua lahenduse ka maksmata jäänud palkadele.