Et heategu oleks nakkav

Marko Liibak 04. aprill 2007, 00:00

On igati südantsoojendav kuulda sellistest firmadest, mis näiteks oma sünnipäeva tähistades paluvad külalistel kingituste asemel teha annetus mõnele heategevusorganisatsioonile või ühiskondlikuks otstarbeks.

Seda enam see teadmine rõõmustab, kuna kaua on räägitud, et viimase aja Eesti majandusedu taustal on riik kaldumas sotsiaalselt kreeni ning liiga vähe on tehtud selle tasakaalustamiseks.

Kuid õnneks on tuua positiivseid näiteid abivalmis organisatsioonidest.

Nii toimetas üllalt firma KPMG, mis märtsis tähistas firma 15. tegevusaastat - kingitus paluti asendada annetusega Eesti Pimedate Ühingule.

Samamoodi väärib tähelepanu trükikoja Uniprint algatus. Nimelt otsustas firma loobuda oma sünnipäevapeost ning annetas selle asemel 200 000 krooni Saaremaa ajaloolise Kihelkonna kiriku restaureerimiseks.

Olen kindel, et need on vaid üksikud näited ning et selliste heasoovlike algatusega on silma paistnud hulk teisigi firmasid ja miks mitte ka ettevõtjaid, kellest omakorda saavad eeskuju võtta üha uued ja uued abistajad ning hoolijad.

Samamoodi olen kindel ka selles, et nende firmade töötajad ei pettunud, et jäid ilma peost või kingitustest. Arvan hoopis vastupidist, et pigem valmistas selline samm neile sisemist rahulolu.

Andmisrõõm ja teadmine, et heategu on jõudnud õigesse kohta ja õigel ajal, kaalub mitmekordselt üle üheks korraks ja üheks õhtuks organiseeritud ükskõik mille tähistamise.

Üks heategu - veel parem kaks - jätab endast sügavama jälje, kui see pealtnäha paistab.

Märgakem pidutsemise kõrvalt ka abivajajaid ja meist nõrgemaid.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
25. November 2011, 10:30
Otsi:

Ava täpsem otsing