Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Tarbijamängus võidad T-särgi või korteri

    Saku Õlletehas on läbi aegade korraldanud erinevaid tarbijamänge, millel on alati olnud palju osalejaid. Seni kõige edukama tarbijamängu korraldas firma mullu suvel. Saku Originaali kampaanias "2 autot korraga" saadeti firmale üle 1,2 miljoni koodi, mis on läbi aegade kõige suurem number.
    Mängus osalejatel oli võimalus võita kaks Audit. Saku Õlletehase turundusdirektori Karin Sepa sõnul ei ole tarbijakampaaniate eesmärgiks mitte ainult lühiajalise lisamahu saavutamine, kampaaniad on olulisemaid vahendeid brändikuvandi arendamisel. Loosimised korraldab firma elektrooniliselt.
    Ka Eesti Päevaleht, kes mullu neli maasturit välja loosis, heidab liisku elektroonilise baasi juhuvaliku kaudu. "Mäng oli läbi ajaloo parim," rõõmustas lehe juhatuse liige Tarvo Ulejev.
    Tarbijamänguga püüavad kliente ka kinnisvaraarendajad. Peipsi järve äärsesse Mustvee linna kortereid ehitav Epitome OÜ loosib sõnumi saatnute vahel välja 1,2 miljonit krooni maksva korteri. Kampaania kestab juuni keskpaigani ja firma esindaja Rodney Josephsoni sõnul on praeguseks saadetud 4500 sõnumit.
    Eesti Pagar korraldab tarbimismänge juba aastaid. Ka praegu on käimas Õnne leiva ja saia kampaania, mille auhinnaks on reis kahele Hiinasse. Firma müügidirektori Ragnar Kõivu sõnul on paaril viimasel aastal auhinnaks olnud nii reisid kui ka autod ja kolme-neljakuulise kampaania jooksul saadetakse 50 000 kirja. Kampaanias osalejad peavad leivapakkidelt kümme logo välja lõikama ja Eesti Pagarile saatma.
    Kõivu sõnul see leivasööjatele keeruline ei ole ja sel viisil osaleb isegi rohkem inimesi. "SMSe ei kiputa eriti saatma ja pole mõtet lihtsaid asju keeruliseks ajada," põhjendas ta. Kuna aga SMSide saatmine on tavaliselt tasuline, on võimalik seeläbi ka kampaania kulud tasa teha. See aga Kõivu ei huvita. "Oleneb, kuidas tulu tahetakse teenida. Meie müüme leiba ja saia," leidis Kõiv.
    Ants Nõmper, Raidla & Partnerid advokaat
    Kampaania tingimused peavad olema selgelt sõnastatud. Kui need on tarbija suhtes liigselt piiravad, siis on need tühised. Eelkõige on tühised tingimused, kus tarbijale on antud liiga lühike aeg võidu kättesaamiseks või seotakse võidu kättesaamine mõne tarbija omadusega (näiteks nahavärviga).
    Tiina Hiob, Tallinna Ülikooli reklaami ja imagoloogia osakonna juhataja
    Tarbijamängud rõhuvad inimloomusele omasele saamahimule. Tarbijamäng ahvatleb, kui hõlptulu võimalus on suur. Mänge korraldatakse, kui on vaja kiiret müügiedu. Mängudega lojaalsust ei loo, küll võib tekkida kliendil lühiajaline brändieelistus. Näiteks võid oleks inimene ostnud niikuinii, aga nüüd ostab just mänguga seotud toote.
    Auhind võiks olla harmoonilises suhtes tootega. Siis tekib ka kaubaga tugevam seos ja inimestel on hiljemgi meeles, millega tegemist oli. Sisuline seos aitaks tugevdada ka müüdavat brändi. Samuti tuleks näidata, kui suur on võiduvõimalus. Tarbijad annavad ju aru, kas auhindu on üks või 1000. Kuna ostmise motiiviks on ikka kasu, siis ei maksa alahinnata tarbijate kalkuleerimisoskust.
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Tehnoloogiasektor sügavas languses: Nvidia kaotas oma väärtusest kümnendiku
Selle nädala jooksul on “Suurepärase Seitsme” aktsiate langus kustutanud nende turukapitalisatsioonist kokku enam kui 900 miljardit dollarit, mis on lähedal grupi ajaloo suurimale nädalasele kaotusele.
Selle nädala jooksul on “Suurepärase Seitsme” aktsiate langus kustutanud nende turukapitalisatsioonist kokku enam kui 900 miljardit dollarit, mis on lähedal grupi ajaloo suurimale nädalasele kaotusele.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Usaldamatus valitsuse majanduspoliitika suhtes on järsult kasvanud
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.