Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Dive TeenindusTop: Lens Optika osutus parimaks

    Optikakaupluste klienditeenindus oli keskmisel tasemel: hinnatud teenindusaspektide koondtulemus oli 82%.
    Teiste valdkondadega võrreldes keskmisest nõrgemad tulemused olid teenindajate suhtlemis- ja käitumisoskustes ning kontakti lõpetamises.
    Teenindajad ei pööranud sageli klientidele piisavalt tähelepanu ning ka kontakti lõpetamine jättis soovida.
    Positiivsete aspektidena võib samas välja tuua väga head tulemused teeninduskoha ning teenindajate välimuse korrektsuse osas. Ka kliendi vajaduste määratlemine oli optikaettevõtetes keskmisest kõrgemal tasemel.
    Parima klienditeenindusega Lens Optika saavutas maksimumilähedase koondtulemuse: 98%. Paremusjärjestuselt teiseks jäi Eagle Vision ning kolmandaks Norman Optika.
    Testkliendid tundsid poode külastades huvi selliste päikeseprillide vastu, mis kaitseks ereda päikese eest hästi ka tundlikke silmi.
    Eesmärgiks oli lasta teenindajal võimalikult palju tooteid tutvustada ja võrrelda ning anda omapoolseid soovitusi prillide valikul.
    Kliendikontaktid erinesid palju selles, mil määral teenindajad kliendile tähelepanu pöörasid ning tema vajadusi välja selgitades sobivate päikeseprillide valikul aitasid.
    Paljudel külastustel tegelesid teenindajad kliendi vajaduste välja selgitamisega väga põhjalikult, uurides, milline raamikuju ja materjal ning klaasitoon võiks kõige paremini sobida.
    Samuti tunti huvi, kas prillid peaksid olema klassikalisemat või sportlikumat stiili ning kas neid kasutataks ka autoroolis.
    Aktiivsemad teenindajad tutvustasid firmasid ning päikeseprillide hetkemoodi, rääkisid erinevatest klaasitöötlustest ja käsitööna valminud raamidest ning näitasid isegi kataloogist, millised päikeseprillid peagi müügile tulevad.
    Ühes optikaäris sai lisaks teha ka katse, kuidas autoga sõites polaroidklaasid päikese eest kaitsevad.
    Vastukaaluks eelnevale võib negatiivse poole pealt välja tuua juhtumi, kus teenindaja kliendist välja tegemata nurga taga einestavale kolleegile seltsi pakkus ning kui klient soovis klaasi taga vitriinis olevaid prille lähemalt vaadata, keeras teenindaja kapi morni näoga lukust lahti ning kiirustas taas minema.
    Veelgi ebasõbralikum suhtumine sai osaks teises optikaettevõttes teenindajalt päikeseprille vaadata küsinud kliendile, kus müüja nähvas vastuseks: "Need on kallid!" Kui klient oma soovist seepeale siiski ei loobunud, võttis teenindaja tõrksalt leti alt välja valiku päikeseprille ning kinnitas imestunud kliendile, et leti alla need pärast ka jäävad ning välja ta neid panna ei kavatse.
    Ootamatu üllatus tabas ka klienti, kes leidis keset tööpäeva optikapoe ukselt sildi: "Pood suletud müüja haigestumise tõttu." Lisatud polnud ka viidet, kus asub lähim filiaal või millal esindus taas avatakse.
    Parima teenindusega Lens Optika eristus konkurentidest nii teeninduskoha ja teenindajate välimuse korrektsuse kui ka testklientidele osaks saanud teeninduskogemuse poolest.
    Lens Optika esindustes olid tooted paigutatud korrektselt, kõigil päikeseprillidel olid arusaadavad hinnasildid ning teenindajad kandsid nimesilte. Samuti väärib esiletõstmist klientidega kontakti loomine.
    Kõigil külastustel lõid teenindajad kliendiga teenindusvalmilt silmside, tervitasid ning pakkusid ise abi toodete tutvustamisel.
    Ka edasisel suhtlemisel näidati üles abivalmidust ja sõbralikkust, kuulati kliendi soove tähelepanelikult ning aidati neist lähtuvalt leida kliendile kõige sobivamad päikeseprillid.
    Maksimumhinde sai kõigil külastustel ka kontakti lõpetamine, millega kaasnes alati positiivne lõpusoov ("Kõike head", "Meeldivat päeva jätku" vms).
    Autor: Riin Pärnamets
  • Hetkel kuum
Paul Künnap: Soome ja Rootsi võidujooks terase pärast annab Eestile õppetunde
Rohepöördest tingitud tööstuse ümberorienteerumise ja ka ümberpaiknemise ajaaken ei ole lõputu. Kes esimesena suudab vajalikud investeeringud teha ja enda juurde meelitada, on järgnevateks kümnenditeks võitja, kirjutab värske näite põhjal advokaadibüroo Sorainen partner Paul Künnap.
Rohepöördest tingitud tööstuse ümberorienteerumise ja ka ümberpaiknemise ajaaken ei ole lõputu. Kes esimesena suudab vajalikud investeeringud teha ja enda juurde meelitada, on järgnevateks kümnenditeks võitja, kirjutab värske näite põhjal advokaadibüroo Sorainen partner Paul Künnap.
Balti aktsiad jätkasid tõusulainel
Neljapäeval sai sel nädalal alanud Balti aktsiate tõus jätku, kui Balti koondindeks Baltic Benchmark kerkis 0,36%.
Neljapäeval sai sel nädalal alanud Balti aktsiate tõus jätku, kui Balti koondindeks Baltic Benchmark kerkis 0,36%.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Teabevara on nagu ülikool
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Swedbank kaotas kasumit vähem kui SEB
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Robotit arendav Eesti idufirma kaasas 1,5 miljonit eurot
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.