Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kes otsib, see leiab

    Ühe võimalusena teevad firmad erinevate variatsioonidega üsnagi kulukaid värbamiskampaaniaid. Näiteks Falck Eestil tuleb vastavalt kampaania lubadusele uutele töötajatele välja käia vähemalt 400 000 krooni.
    Mai alguses lõppeva Falck Eesti värbamiskampaania rosinaks oli 2000 krooni suuruse preemia pakkumine uuele töötajale.
    Falckis ametisolev inimene sai uue kolleegi firmasse toomise eest 3000 krooni.
    ASi Falck Eesti turundus-arendusdirektor Silver Lume räägib, et kandideerimise tingimus oli, et ankeedi täitnud inimene peab tööle asuma hiljemalt juunis ja töötama vähemalt pool aastat.
    Kampaania meediareklaamid algasid 9. aprillil. "Kümme päeva pärast kampaania algust oli värbamiskeskuses ankeedi täitnud 150 tööle soovijat ehk kaks korda rohkem kui muidu," teatab Lume.
    Ankeedi täitmise juurde peaksid Lume sõnul inimesed jõudma alles siis, kui on tehtud eelnev taustakontroll. "Peame heaks tulemuseks, kui saame tööle 200 inimest. Praegu tundub selle eesmärgi saavutamine täiesti reaalne."
    Uued turvatöötajad läbivad tavapärase koolituse. Kõigile on kohustuslik esmakoolitus ja baaskoolitus. "Olenevalt töökohaks saava sektori eripärast kulub esimesel aastal ühe turvatöötaja koolituseks 4000-10 000 krooni. Sellele järgnevad iga-aastased täienduskoolitused," märgib Lume.
    Kommivabrik Kalev korraldas mullu septembris töötajate värbamiskampaania meelelahutuslike ja infoüritustena Tallinnas ja Viljandis, kampaaniaga lootis firma saada juurde sadakond töötajat. ASi Kalev Chocolate Factory personalispetsialist Liina Erit ütles, et kampaania käigus võeti kokku tööle 19 inimest, kümme alalist töötajat pakkija ja tootevalmistaja ametikohtadele ning üheksa ajutist töötajat jõulupakke pakkima.
    Kalevi tütarfirmasse Viljandis ASi Vilma võeti tööle kolm inimest: pakkeoperaatorina, kondiitrina ja tootevalmistajana. Värbamisüritustel osalenud inimestest koostas Kalev kandidaatide reservi, keda uuel jõuluperioodil värvata.
    Värbamisürituselt tööle võetud inimestest on ASi Kalev Chocolate Factory tööle jäänud kaheksa töötajat ja Vilmasse kõik kolm töötajat.
    "Uued töötajad koolitasime välja töökohal. Neile määrati mentor, kes siis tegeles nende väljaõpetamisega. Seega on uute töötajate koolituskulud kaudsed," räägib Erit.
    "Kuivõrd selline välikampaania oli meie jaoks esmakordne kogemus, saime ka hulgaliselt häid teadmisi, kuidas edaspidi sarnaseid üritusi korraldada," loodab Erit. "Kokkuvõttes hindame värbamiskampaaniat edukaks ja selliseid uusi värbamiskampaaniaid tahame ka edaspidi korraldada."
    Eelmisel nädala teisipäeval teenindasid Rimi Tallinna super- ja hüpermarketite kassades kliente Rimi juhtkonna liikmete hulgas ka firma tegevjuht Ruth Laatre. See oli osa samast ajast käivitunud Rimi personaliprojektist.
    24. aprillist kuni mai lõpuni kestva kampaania teleklippide tegemisse kaasas ettevõte näitlejate ja modellide asemel Rimis töötavad teenindajad, kes lahendavad töös ette tulevaid erinevaid olukordi.
    Kampaaniaga loodab Rimi saada juurde umbes 50 kuni 100 uut töötajat. Erinevatel hinnangutel on jaekaubanduses kokku praegu puudu 600-800 töökätt.
  • Hetkel kuum
Raivo Hein: sotsid valetavad alati, aga jõudu neile Tallinnas! Vene- ja Savisaare-aegsetel lahendustel olgu lõpp
Kuulates linnaelanike, ettevõtjate ja asjatundjate häält, on nüüd võimalik kujundada Tallinnast kaasaegsem ja elamisväärsem linn võrreldes senise bütsantslikkusega, kirjutab ettevõtja ja investor Raivo Hein vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Kuulates linnaelanike, ettevõtjate ja asjatundjate häält, on nüüd võimalik kujundada Tallinnast kaasaegsem ja elamisväärsem linn võrreldes senise bütsantslikkusega, kirjutab ettevõtja ja investor Raivo Hein vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Airobot teatas ajaloolisest kasumist
Sisekliimatehnoloogiatele ja tootmisele spetsialiseeruv Airobot Technologies lõpetas esimest korda aasta kasumiga.
Sisekliimatehnoloogiatele ja tootmisele spetsialiseeruv Airobot Technologies lõpetas esimest korda aasta kasumiga.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Kriis pani juhid liikuma. „Rahapakiga enam kedagi üle ei osta“
Viimaste aastate kriisid on muutunud erinevatel põhjustel juhtide vahetused tavapärasemaks, kuid ainult suurema palgaga üldjuhul enam tippjuhti konkurendi juurest üle ei meelita, rääkis värbamisagentuuri Fontese partner Eva Lelumees.
Viimaste aastate kriisid on muutunud erinevatel põhjustel juhtide vahetused tavapärasemaks, kuid ainult suurema palgaga üldjuhul enam tippjuhti konkurendi juurest üle ei meelita, rääkis värbamisagentuuri Fontese partner Eva Lelumees.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Bolti president: ametnikele valmis eelnõude saatmine on normaalne Bolt pelgab ärimudeli suurt muutust
Ametnike jaoks eelnõude valmis kirjutamises pole midagi erakordset, ametnikke tulebki aidata, ütleb intervjuus Bolti president Jevgeni Kabanov, kelle töö on muu hulgas lobistamine Eestis ja Euroopas.
Ametnike jaoks eelnõude valmis kirjutamises pole midagi erakordset, ametnikke tulebki aidata, ütleb intervjuus Bolti president Jevgeni Kabanov, kelle töö on muu hulgas lobistamine Eestis ja Euroopas.
Raskustes Saksamaa ärikliima paraneb
Saksamaa ettevõtete sentiment on muutunud helgemaks, näidates kolmandat kuud järjest suurenenud kindlustunnet.
Saksamaa ettevõtete sentiment on muutunud helgemaks, näidates kolmandat kuud järjest suurenenud kindlustunnet.