Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    BLRT tõrjub börsile mineku kuuldust

    Tema hinnangul tooks BLRT IPO (aktsiate esmaemissioon) börsile suurt raha, mis lubaks laiendada haaret, annaks venelastele tööd ning suurendaks ettevõtte käivet. Luik lisas, et praegu BLRT seda sammu teha aga ei julge, ei saa minna Euroopasse rääkima, et meil on stabiilne ja jätkusuutlik tõusev majandus ja andke oma raha meile.
    Pikema kommentaari saamiseks Luike eile tabada ei õnnestunud.
    BLRT kommunikatsioonidirektor Anu Hallik-Jürgenstein lükkas meediaärimehe jutu ümber, öeldes, et laevatehasel ei ole plaani praegu ega lähitulevikus börsile minna. "Ettevõtte börsilemineku üks peamisi mõtteid on saada lisaraha. BLRT Grupil selle järele vajadust ei ole," sõnas ta.
    Ka Tallinna börsi juht Andres Alber kinnitas, et nemad pole BLRT-lt aktsiate börsil noteerimise taotlust saanud.
    Finantsinspektsiooni juht Raul Malmstein ei soostunud teemat kommenteerima, viidates seadusest tulenevale vaikimiskohustusele.
    Varem IPOsid korraldanud investeerimispangad ei olnud samuti BLRT börsiplaanidest midagi kuulnud.
    Hansapank Marketsi aktsiaturgude osakonna juht Lauri Lind ütles, et Hansapanka ei ole IPO jaoks palgatud ning ei ole ka olnud kuulda, et BLRT plaaniks börsile minna.
    "Nii palju on räägitud, et BLRT kuulub nende ettevõtete hulka, kes oma suuruse poolest sobiksid hästi börsile. Kuna börsile mineku eesmärk on kas omanike soov ettevõte müüa või saada lisaraha, siis vaadates BLRT bilanssi, ei ole neil raha juurde kindlasti vaja," kommenteeris Lind.
    Suprema avalike suhete juht Kaido Kaljulaid kinnitas, et nemad BLRT teemaga ei tegele ning ei ole sellest ka midagi kuulnud.
    Gild Bankersi juhtiv partner Rain Tamm teemat kommenteerida ei soovinud.
    BLRT asutati 1912. aastal Venemaa mereväele laevade ehitamiseks. 1916. aastaks ehitati tehases kolm liinilaeva.
    Pärast Teist maailmasõda keskendus tehas sõjalaevade remondile, hiljem 1970-80ndatel oli põhitöö kalalaevade remontimine.
    Alates 1990. aastast remondib Balti Laevaremonditehas tankereid ning kauba- ja reisilaevu.
    1996. aastal ettevõte erastati ning jätkus firma areng Tallinnas Kopli poolsaarel. BLRT Grupp kuulub kolmele mehele: ettevõtte juhile Fjodor Bermanile, nõukogu esimehele Mihhail Gnidinile ja tehnikadirektorile Valeri Kovalenkole.
    2000. aastast on BLRT endise Tallinna Meretehase omanik. 2001. aastal omandas BLRT Grupp Leedu laevaremondifirma Vakaru Laivu Remontas.
    BLRT Gruppi kuulub 63 tütarettevõtet Eestis, Lätis, Leedus, Ukrainas ja Venemaal. Ettevõte annab Eestis tööd 2000-le ja mujal 1500 inimesele.
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Tehnoloogiasektor sügavas languses: Nvidia kaotas oma väärtusest kümnendiku
Selle nädala jooksul on “Suurepärase Seitsme” aktsiate langus kustutanud nende turukapitalisatsioonist kokku enam kui 900 miljardit dollarit, mis on lähedal grupi ajaloo suurimale nädalasele kaotusele.
Selle nädala jooksul on “Suurepärase Seitsme” aktsiate langus kustutanud nende turukapitalisatsioonist kokku enam kui 900 miljardit dollarit, mis on lähedal grupi ajaloo suurimale nädalasele kaotusele.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Usaldamatus valitsuse majanduspoliitika suhtes on järsult kasvanud
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.