Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Firmad saavad messidel osaleda ühisstendidel
Eesti Põllumajandus-Kaubanduskoda (EPKK) pakub firmadele võimalust hankida uusi ärikontakte, kohtuda äripartneritega, laiendada turgu ning hoida end kursis tootearenduse trendidega messidel ühisstendidega osaledes.
Kuna messil osalemine on suhteliselt kallis, aitab ühise ekspositsiooniga toodete esitlemine ettevõtetel kokku hoida kulutusi. Samuti on sel viisil hea eksponeerida Eestit kui tervikut, messimelus paremini silma paista ning jätta osa asjaajamist professionaalide hooleks. Lisaks toodete ühistutvustamisele korraldab EPKK Eesti ettevõtete osalemist kontakt- ja ärimessidel, mille põhirõhk on otseste ärikontaktide sõlmimisel ja väiksem toodete tutvustamisel tavatarbijale.
Toetatavad messid valitakse välja ettevõtete soove arvesse võttes. Ühisstendidel saavad osaleda nii EPKK otseliikmed, kaudsed liikmed kui ka mitteliikmed. Tasu suurus teenuste eest sõltub liikmelisusest.
Juba aastaid on EPKK korraldanud ühisstende Berliinis toimuval iga-aastasel toidumessil Roheline Nädal (Internationale Grüne Woche). Lisaks on kujunenud meie jaoks traditsiooniks iga kahe aasta järel Saksamaal Kölnis toimuv maailma suurimaks toidumessiks peetav ANUGA ning Pariisis peetav SIAL.
Venemaa suunal on EPKK vahendusel osaletud nii Peterburis kui ka Moskvas korraldatavatel messidel. Kodumaistest näitustest oleme aastaid osalenud Tallinna toidumessidel ja Tartu maamessil ega jää sealt kõrvale ka tulevikus.