Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Dive TeenindusTop: Parim teenindus Avanti kingapoes

    Kingakaupluste klienditeenindus oli teiste valdkondadega võrreldes keskmisel tasemel - hinnatud teenindusaspektide koondtulemus oli 80%.
    Teiste valdkondadega võrreldes jäi keskmisest oluliselt nõrgemaks kontakti alustamine ja lõpetamine. Teenindajad ei teinud sageli kontakti loomiseks erilisi pingutusi ning suur osa kliente jäi peale tervituse ilma ka korrektsest hüvastijätust.
    Samuti jäid kingapoodides keskmisest nõrgemaks teenindajate suhtlemis- ja käitumisoskused. Paljudel külastustel olid teenindajad kliendile keskendumise asemel hõivatud pigem omavahelise vestlusega. Positiivsete aspektidena võib samas välja tuua nii teenindajate kui ka kaupluste väljanägemise üldise korrektsuse.
    Parima klienditeenindusega Avanti edastas konkurendid koondtulemusega 94%. Paremusjärjestuselt teiseks jäi Jetty ning kolmandaks ABC King.
    Testkliendid tundsid kingapoode külastades huvi esinduslike kevadsuviste kingade vastu, mis sobiks hästi tööl käimiseks. Eesmärgiks oli lasta teenindajal võimalikult palju tooteid tutvustada, võrrelda ning anda omapoolseid soovitusi kingade valikul.
    Sarnaselt paljude teiste varem külastatud ettevõtetega erines kingapoodide teenindus selle põhjal, kuivõrd teenindajad kliendiga tegelemisest ning talle sobivaima toote leidmisest huvitatud olid.
    Sageli olid teenindajad kliendi sisenedes hõivatud kolleegi või tuttavaga lobisemisega, seisid suletud poosis käed rinnal risti või nõjatusid letile, pakkisid kaupa lahti, pesid riiuleid või olid arvutisse süvenenud.
    Nõu küsimisel suunati klient vaid kaupluses vastava väljapaneku juurde ning abistamine piirdus soovitud suuruste kohale toomisega.
    Toodete paigutamisega ametis olnud teenindajad olid üsna pahurad, kui klient neid oma küsimusega segama läks. Ühel külastusel ütles teenindaja kliendile ka otse välja, et ta aitab vaid siis, kui klient soovib teist numbrit jalatsit proovida.
    Teisel juhul ei leidnud kauplusse sisenenud klient ei kassa juurest ega ka müügisaalist ühtegi teenindajat.
    Märgates viimaks teenindajaid tagaruumis, kutsus ta ise neist ühe saali. Korrektse käitumise reegleid rikuti ka kliente sinatades ning nätsu närides.
    Tähelepanelik klient märkas ka seda, kuidas teenindajad teist klienti teenindades omavahel nägusid tegid.
    Esines ka keeleprobleeme, kus klient pidi enda arusaadavaks tegemiseks lihtlausetega rääkima ning kätega vehkima, kuid seegi ei aidanud - teenindaja tõi kliendile proovimiseks vales suuruses kingad jne.
    Positiivsete näidetena võib aga tuua välja teeninduskontaktid, kus teenindajad olid sõbralikud ja abivalmid, selgitasid täpsustavate küsimuste abil välja kliendi eelistused. Samuti tõid välja materjalide eripärasid ning andsid kingade valikul ka kasulikke soovitusi.
    Parima teenindusega Avanti eristus konkurentidest nii teenindajate korrektse kontakti loomise, väga heade suhtlemis- ja käitumisoskuste kui ka kliendi vajadustesse süvenemise osas.
    Kõigil külastustel lõid Avanti kingakaupluste teenindajad kliendiga kontakti alguses silmside, millele järgnesid ka naeratus ja tervitus.
    Samuti pakkusid teenindajad end ise kliendile toodete valikul abiks.
    Teenindajad olid sõbralikud ja abivalmid ning andsid endast parima, et leida kliendi vajadustele ja soovidele vastav kingapaar.
    Dive TeenindusTop on valdkonnauuring, kus igal kuul valitakse välja üks valdkond, mille teenindust hinnatakse testostu (mystery shopping) meetodil.
    Mais 2007 oli uuritavaks valdkonnaks kingapoed. Valimisse kaasati 14 Eesti suuremat kingapoeketti. Aprilli alguses külastasid Dive'i testkliendid 14 kingakaupluse filiaale Tallinnas, Tartus, Pärnus, Viljandis, Narvas ja Jõhvis. Igaühte neist külastati kolm korda tööpäevadel kella 12-17 vahel.
    Autor: Riin Pärnamets
  • Hetkel kuum
Paul Künnap: Soome ja Rootsi võidujooks terase pärast annab Eestile õppetunde
Rohepöördest tingitud tööstuse ümberorienteerumise ja ka ümberpaiknemise ajaaken ei ole lõputu. Kes esimesena suudab vajalikud investeeringud teha ja enda juurde meelitada, on järgnevateks kümnenditeks võitja, kirjutab värske näite põhjal advokaadibüroo Sorainen partner Paul Künnap.
Rohepöördest tingitud tööstuse ümberorienteerumise ja ka ümberpaiknemise ajaaken ei ole lõputu. Kes esimesena suudab vajalikud investeeringud teha ja enda juurde meelitada, on järgnevateks kümnenditeks võitja, kirjutab värske näite põhjal advokaadibüroo Sorainen partner Paul Künnap.
Alphabeti head tulemused tekitasid järelturul ralli
Analüütikute prognoose ületanud Alphabeti majandustulemused kergitasid järelturul Google’i emafirma aktsiat üle tosina protsendi.
Analüütikute prognoose ületanud Alphabeti majandustulemused kergitasid järelturul Google’i emafirma aktsiat üle tosina protsendi.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Teabevara on nagu ülikool
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Swedbank kaotas kasumit vähem kui SEB
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Robotit arendav Eesti idufirma kaasas 1,5 miljonit eurot
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.