Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Autoklubid annavad teadmisi ja allahindlusi

    Eestis on nüüdseks pea kõikidel automarkidel oma klubid. Sellega loomulikult asi ei piirdu, tekkima on hakanud ka üksikute mudelite omanike ühendused. Kõik nad pakuvad oma liikmetele mingisuguseid hüvesid.
    Eesti Audi Klubi ühe asutaja Indro Pälli jutu järgi on neil põhirõhk pandud sellele, et liikmed võiks saada oma auto kohta võimalikult palju tehnilist infot.
    Sama käib kõikide klubide kohta, sest kõikvõimalikes foorumites võib üsna avalikult oma auto probleemidele lahenduse leida. Juba 2001. aastal asutatud Club Mercedes-Benzi juhatuse liige Indrek Peets rääkis, et nende klubis on võimas tehniline abi, paljud liikmed suudavad igasugustele probleemidele kiiresti lahenduse pakkuda. BMW klubis on asutajaliikme Kimmo Ladvase kinnitusel foorumi tehniline osa avatud kõigile, kes oma BMWga hädas.
    Teiseks, mida autoklubid pakuvad on allahindlused koostööpartnerite juures. See käib loomulikult kõikvõimalike autoosade kohta, kuid mitte ainult. Näiteks tõi Kimmo Ladvas selle, et liikmed töötavad mitmesugustes kohtades ja allahindlusi on võimalik saada igasugustel elualadel. Päll kinnitas, et Audi klubil veel oma liikmekaarti pole, kuid see tuleb lähiajal.
    Küll on kaart olemas nii Mercedese kui ka BMW klubil, samuti kaasneb sellega liikmemaks. Peetsi sõnul on neil liikmemaks 100 krooni pluss südametunnistuse jagu.
    BMW klubis on maksuks 300 krooni aasta.
    Koos käivad klubid aga palju ja omavahel võetakse mõõtu ka autospordialadel. Näiteks on Audi klubil traditsiooniks saanud kiirendusvõistlused, mille tarbeks on ehitatud ka spetsiaalne ajavõtusüsteem.
    Lisaks käivad klubid koos suve- ja talvepäevade raames. Niisama piljardimängimisi ja kardisõite toimub samuti pidevalt.
    Klubid suhtlevad ka aktiivselt teistes riikides olevate samalaadsete organisatsioonidega.
    Peets nimetas, et nende liikmed on mitmel korral käinud Soome Mercedese klubi üritustel ja ka sealsed inimesed on eestlaste üritusi väisanud.
    Et Audi klubi on alles värskelt ametliku kinnituse saanud, siis on seal liige see, kes foorumiga liitub. Loomulikult on foorumil ka kinnised osad, kuhu pääseb vaid kellegi soovitusel. Mercedese ja BMW klubiga liitumiseks tuleb täita avaldus ja saada soovitus mõnelt praeguselt liikmelt.
    Jäin diiselmootoriga BMWga hätta ja pöördusin mehaaniku poole. Seal kulus hulk päevi ja nuputamist oli rohkem kui küll. Lõppude lõpuks ei suutnudki mehaanik tuvastada, mis autol viga on. Terve hunnik juppe oli juba vahetatud ja suur hulk raha läinud, kuid kasu ei midagi.
    Suures masenduses ja viimases hädas pöörasin pilgu BMW klubi foorumile ja hakkasin tehnilise osa foorumit lugema. Täpselt aega ei võtnud, kuid umbes viieteist minutiga leidsingi vastuse küsimusele, mis mu autoga lahti oli. Raha ja kulutatud närvirakud polnud vaeva väärt. Kohe oleksin pidanud klubi foorumisse pöörduma, oleks raha taskus ja meel rõõmsam. Kui nüüd midagi juhtub, vaatan alati esmalt sinna.
  • Hetkel kuum
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
USA aktsiaturgu suunasid esimese kvartali tulemused: Tesla tõusis, Meta langes
USA peamised aktsiaindeksid muutusid kolmapäeval vähe, kuna Tesla aktsia tõusis pärast eelmise kvartali tulemuste teavitamist ning investorid ootasid mitmete järgmiste ettevõtete aruannete avaldamist, vahendas Yahoo Finance.
USA peamised aktsiaindeksid muutusid kolmapäeval vähe, kuna Tesla aktsia tõusis pärast eelmise kvartali tulemuste teavitamist ning investorid ootasid mitmete järgmiste ettevõtete aruannete avaldamist, vahendas Yahoo Finance.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Eesti üks paremaid juhte: uhke tunnistada, et olen palju vigu teinud “Juhi juttude” värskes saates Annika Arras
"Olen elus nii palju vigu teinud, seda on uhke tunnistada," ütleb saates selle aasta parima juhi konkursi üks finaliste, Miltton New Nordicsi juht Annika Arras. "Mingites asjades läbipõrumine on hädavajalik."
"Olen elus nii palju vigu teinud, seda on uhke tunnistada," ütleb saates selle aasta parima juhi konkursi üks finaliste, Miltton New Nordicsi juht Annika Arras. "Mingites asjades läbipõrumine on hädavajalik."
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Euroopa gaasikauplejad muretsevad juba järgmise talve pärast
Gaasituru kauplejad on pärast 2022. aasta hinnatippu taas läinud murelikumaks, vahendab Bloomberg.
Gaasituru kauplejad on pärast 2022. aasta hinnatippu taas läinud murelikumaks, vahendab Bloomberg.
Viimased päevad jooksevad kahele maksusoodustusele
Aprilli lõpuks tuleb ära esitada tuludeklaratsioon, mis tähendab ka viimast võimalust saada kahte maksusoodustust. Järgmisest aastast neid soodustusi enam ei saa.
Aprilli lõpuks tuleb ära esitada tuludeklaratsioon, mis tähendab ka viimast võimalust saada kahte maksusoodustust. Järgmisest aastast neid soodustusi enam ei saa.