Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Eesti reklaamid võistlevad Cannes'is
Pühapäeval algavale maailma kaalukaimale festivalile Cannes Lions on Eesti reklaamiagentuurid tänavu esitanud 11 tööd, neist kuus filmi, üks raadio, üks välireklaami ja kolm trükireklaami kategoorias. Kontuur Leo Burnett on esindatud nelja, Taevas Ogilvy kolme, Zavod BBDO ja Division kahe tööga. Reklaamiagentuurist Taevas Ogilvy osaleb festivalil 14 inimest ja tegevjuht Rein Iida ootab Eestile auhinda. Esmakordselt iseseisva Eesti ajaloos jõudis Eesti maailma reklaamitööstuse kaardile, kui Kontuur Leo Burnetti loodud reklaam Statoilile valiti finaali kaheksa parima hulka.
1980ndate lõpus võitis Cannes Lionsi Pronkslõvi Olav Osolini, Priit Pärna ja Eesti Reklaamfilmi tehtud reklaam "Lahkudes kustuta tuli!".
Konkurss toimub 17.-23. juunil juba 54. korda. Vaata lähemalt: www.canneslions.com.