Laupäev 3. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Õllesummer meelitab külalised firmapeole

Katrin Rohtla 12. juuni 2007, 00:00

Firmaüritusi tehakse Õllesummeril juba aastaid ja Õllesummerit korraldava Meediaekspressi turundusjuhi Tarmo Tuvikese kinnitusel huvi aina kasvab.

Festivalil on spetsiaalselt selleks puhuks püsti pandud 400 m2 telk, mis mahutab 400 inimest ja mida saab ise kujundada. Sellel aastal on viis päeva kestva festivali jooksul broneerinud telgi seitse firmat. "Magusamad ajad neljapäev ja reede on juba broneeritud, aga väiksemaid, kuni 100 inimesega üritusi saab veel korraldada," teatas firma müügijuht Rain Uusen.

Tavaliselt renditakse telk päevaks või ka pooleks päevaks, koostatakse meelelahutusprogramm koos toitlustusega ja pärast programmi minnakse ühiselt VIP-tsooni päeva tippkontserti kuulama.

Ehkki alkohol ja kindlustus sugugi kokku ei sobi, korraldab juba kolmandat aastat Õllesummeril kliendiürituse Salva Kindlustus. "Otsisime sündmust, kuhu Tallinna inimesed kokku saada. Kuna Õllesummerile lähevad inimesed niikuinii, siis tundus see sobiv," põhjendas firma müügidirektor Algor Orav. "Õlut ma üle ei tähtsustaks, meie silmis on tegemist traditsioonidega rahvaüritusega, kus ka peredega käiakse," selgitas Orav. Kindlustusseltsi peol osaleb 250 inimest ja see peetakse eraldi kliendiürituste telgis. Pärast programmi ja söömist suundutakse ühiselt VIP-tsooni kontserti vaatama ja seejärel võib tagasi telki minna. Orava hinnangul Õllesummer ürituse korraldust kallimaks ega odavamaks ei tee.

Eelmisel aastal korraldas Õllesummeril oma 35. juubeli Eesti Loto. "Suurürituse korraldamine 500-600 inimesele on tõsine ettevõtmine. Inimestel on eri soovid - kes tahab veini juua, kes rokki kuulata," rääkis Eesti Loto avalike suhete juht Maarja Mänd. Seepärast valitigi peopaigaks Õllesummer.

"Pidu algas kell 15, premeerisime parimaid müüjaid, järgnes programm ja söömine ning pärast kella 19 said külalised ise festivalil ringi liikuda. Kell 23 ootasid bussid, et inimesed koju viia, sest müüjad olid kõikjalt üle Eesti," tutvustas Mänd peokava. Kokku läks üritus maksma 500 000 krooni, summa sisaldas 550 inimese sissepääsu Õllesummerile, toitlustust, programmi telgis ja transporti.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
06. December 2011, 19:34
Otsi:

Ava täpsem otsing