Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Üks sekund reklaami - kas miljon või 900 krooni

    Eestis sekundeid ei loeta ning müüakse enamasti ikka kindla pikkusega reklaamiaega.
    TV3 pressiesindaja Annely Adermanni sõnul ei ole televisioonis säärast terminit kui "reklaamisekundi hind". "Hind tekib sellest, kui palju on igal konkreetsel saatel vaatajaid ja millises ajatsoonis saade asub. Olenevalt kuudest võib lisanduda kuu koefitsient, mis jääb 0,9-1,2 piiresse, sõltudes sellest, kas tegemist on n-ö suure nõudlusega kuuga või mitte," räägib Adermann.
    TV3 seni popimad saated on "Eesti otsib superstaari", vormel 1 ja mängufilmid.
    Adermann TV3 kõige kõrgemat reklaami hinda avalikustada ei soovi.
    Kanal 2 reklaamijuht Anne Linnamägi sõnab, et informatsioon kliendi kohta, kes maksis kõrget reklaamihinda, on konfidentsiaalne ja seda ei väljastata.
    "Kindlasti olid kõige paremad reklaamihinnad eelmise aasta oktoobri ja novembris saate "Tantsud tähtedega" ajal," ütleb Linnamägi.
    Tantsusaate vaadatavus küündis 350 000ni ning saate reklaamisekund maksis ca 900 krooni.
    Raadios on asi tunduvalt lihtsam. Tavaliselt on hommikuti ehk tipptundidel reklaamisekundid kallimad ning hind langeb kõige madalamale öösel. Juurdearvestus paremate saadete sees kõlavatele reklaamidele on tavaliselt vaid 10 protsenti.
    Kuku raadios saab 15 sekundit reklaamiaega äripäeva hommikul 7 ja 10 vahel 460 krooni eest, kuid kui samal ajal oleks eetris menusaateks peetav "Keskpäevatund", maksaks reklaamiaeg hoopis 506 krooni.
    Ameerika jalgpalli finaali ehk Super Bowli vaheajal eetrisse lastavad reklaamid juba aastaid olnud maailma kalleimad mitte tootmise, vaid kanalile makstava hinna tõttu.
    Super Bowli sellel aastal üle kandnud telekanali ABC esindaja sõnul tõusid seekordsed hinnad rekordiliseks - ühe sekundi eetriaja eest tuli välja käia miljon krooni. Tegelikkuses müüdi 30sekundilisi lõike, mille hind oli 30,1 miljonit krooni.
    Meediauuringufirma Nielsen kohaselt vaatas sellel aastal Super Bowli rohkem kui 84 miljonit inimest.
  • Hetkel kuum
Paul Künnap: Soome ja Rootsi võidujooks terase pärast annab Eestile õppetunde
Rohepöördest tingitud tööstuse ümberorienteerumise ja ka ümberpaiknemise ajaaken ei ole lõputu. Kes esimesena suudab vajalikud investeeringud teha ja enda juurde meelitada, on järgnevateks kümnenditeks võitja, kirjutab värske näite põhjal advokaadibüroo Sorainen partner Paul Künnap.
Rohepöördest tingitud tööstuse ümberorienteerumise ja ka ümberpaiknemise ajaaken ei ole lõputu. Kes esimesena suudab vajalikud investeeringud teha ja enda juurde meelitada, on järgnevateks kümnenditeks võitja, kirjutab värske näite põhjal advokaadibüroo Sorainen partner Paul Künnap.
Balti aktsiad jätkasid tõusulainel
Neljapäeval sai sel nädalal alanud Balti aktsiate tõus jätku, kui Balti koondindeks Baltic Benchmark kerkis 0,36%.
Neljapäeval sai sel nädalal alanud Balti aktsiate tõus jätku, kui Balti koondindeks Baltic Benchmark kerkis 0,36%.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Teabevara on nagu ülikool
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Swedbank kaotas kasumit vähem kui SEB
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Robotit arendav Eesti idufirma kaasas 1,5 miljonit eurot
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.