Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Itaalia stiilinäide - Fiat Bravo

    Autotootmise gigant, kellele kuulub ka enamik kohalikke legendaarseid marke, on üllitanud järjekordse mudeli. Kuid seekord tuleb jutt natuke teistsugune, sest välimusest on tunda seda, mis on omane kuulsatele markidele - õrnust, kiirust ja, mis peamine, itaallaslikkust.
    Välimus on alati maitse asi, kuid seekord on Robertod ja Giovannid oma asjadega tõeliselt ilusti ühele poole saanud, seda muidugi minu arvates. Kui Punto puhul tundsin, et mind miski nagu häirib, siis Bravo juures on need probleemid lahendatud. Nimelt ei ole katus liiga kõrge ega tagaosa väga imelikult lage.
    Kõik on ilus ja voolujooneline, katus on väga ilusa madala ja sihvaka joonega. Õnneks pole ka siseruum selle pärast kannatanud. Eriti meeldib mulle auto tagaosa. Reklaamides kasutatav valge värv, mida paljud ostjad kardavad, sobib sellele autole nagu rusikas silmaauku.
    Kuna auto välimus on tõesti hea, hoidsin hinge ja silmi kinni ning istusin autosse. Vaikselt tegin ühe silma lahti ja kartsin, et nüüd vaatavad mulle vastu Salvo kelkude ülejäägid.
    Natuke piilunud, tegin mõlemad silmad lahti ja mõtlesin endamisi, et hei… see pole üldse paha. Sisu on igati korralik ja materjalide osas ei oska küll mingeid etteheiteid teha. Kõik näeb lausa viisakas välja ja armatuur on kaetud pehme materjaliga, mis ei hakka niipeagi nagisema.
    Ees on ruumi omajagu ja sinna mahuvad ka kõige pikemad inimesed. Küll kannatavad kohe tagaistujad. Pika mehe taga seal autos pikka otsa sõita ei kannata.
    Huvitav on seegi, et kui millegi suurema vedamiseks tagumised seljatoed maha lasta, tekib asjalik pakiruum, kuid see tõmbab omajagu kokku eesistujate jalaruumi. Muidu on pakiruum istmeid maha laskmatagi igati asjalik ja ka laadimisava on selline, et sealt just tiibklaverit sisse ei pane, kuid kõik eluks vajaliku küll. Sõita on Bravoga nagu autoga ikka. See pole autoajakirjandusele eriti omane lause - tavaliselt öeldakse, et vedel, hea, väga hea või saamatu nagu leeritüdruk lapsega. Bravo on aga lihtsalt tavaline auto ja käitubki nagu tavaline auto.
    Mootoriks oli proovisõidukil 1,9-liitrine turbodiisel. Selle otsa oli istutatud manuaalkast, mille oleks tahtnud hirmsasti automaadiga asendada.
    Ma ei tea kuidas need töötada võivad, kuid olen lihtsalt nii laisk, et ei viitsi linnas tavasõidukil eriti käiku vahetada. Tõsi, mootor ise oli piisavalt momendikas, et pidevalt käiguhoovaga vehkima ei pidanud.
  • Hetkel kuum
Kairit Kall: kvantiteedimajandusest kvaliteedimajanduseks
Eesti võiks muutuda kvaliteetsete toodete ja teenuste keskuseks, kuhu tullakse õppima, kuidas paremini teha, kirjutab Kairit Kall arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Eesti võiks muutuda kvaliteetsete toodete ja teenuste keskuseks, kuhu tullakse õppima, kuidas paremini teha, kirjutab Kairit Kall arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Saunumi käive kasvas, kahjum kahanes
Saunum Group lõpetas mulluse majandusaasta suurema käibe ja väiksema kahjumiga kui varem.
Saunum Group lõpetas mulluse majandusaasta suurema käibe ja väiksema kahjumiga kui varem.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: nonii, tibulilled, kas tulete taas? Äripidaja intervjuu oma töötajatega
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Üllar „Myrakas“ Priks tuletas vahelduseks meelde ajakirjaniku ametit pidades omandatud intervjueerimisoskused ning usutles oma sõpru, kellega koos ta on osaühingut Suur M jooksutanud. On’s tal uuel hooajal putkas üldse kedagi peale tema enda?
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Üllar „Myrakas“ Priks tuletas vahelduseks meelde ajakirjaniku ametit pidades omandatud intervjueerimisoskused ning usutles oma sõpru, kellega koos ta on osaühingut Suur M jooksutanud. On’s tal uuel hooajal putkas üldse kedagi peale tema enda?
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Genka ettevõtlusest: valin vähem raha ja rohkem vabadust
Henry Kõrvitsa ehk artistinimega Genka sõnul pole raha tema jaoks kõige olulisem. Tähtsam on oma aeg ja võimalus seda meelepäraselt veeta.
Henry Kõrvitsa ehk artistinimega Genka sõnul pole raha tema jaoks kõige olulisem. Tähtsam on oma aeg ja võimalus seda meelepäraselt veeta.
Tippjuhi nipid: mida teha, kui töötaja tuleb palka juurde küsima, aga …
Kui töötaja, kes pole teistega võrreldes olnud nii silmapaistev, tuleb palka juurde küsima, siis oled sa juhina juba õige hetke probleemidest rääkimiseks mööda lasknud, rääkis Prisma Peremarketi Eesti maajuht Teemu Kilpiä.
Kui töötaja, kes pole teistega võrreldes olnud nii silmapaistev, tuleb palka juurde küsima, siis oled sa juhina juba õige hetke probleemidest rääkimiseks mööda lasknud, rääkis Prisma Peremarketi Eesti maajuht Teemu Kilpiä.
Jaanika Altraja: rohepöördes õnnestumiseks tuleb vähendada ebavõrdsust
Ühetaoline tulumaks ja madalad varamaksud mõjuvad tänapäeval dogmaatiliste jäänukitena, mis suurendavad ebavõrdsust ja pidurdavad rohepööret, kirjutab Jaanika Altraja arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis
Ühetaoline tulumaks ja madalad varamaksud mõjuvad tänapäeval dogmaatiliste jäänukitena, mis suurendavad ebavõrdsust ja pidurdavad rohepööret, kirjutab Jaanika Altraja arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis
Ameerika RAM – üks auto kõikideks sõitudeks
Igapäevaselt tööle, naisega ostlema, pojaga trenni, nädalavahetusel sõpradega erinevaid hobisid harrastama, sekka suvilaehitusega seotud sõidud – kõik need saab edukalt tehtud aasta pikapi tiitliga pärjatud suure ja jõulise RAMiga USCAR – Ameerika Autost.
Igapäevaselt tööle, naisega ostlema, pojaga trenni, nädalavahetusel sõpradega erinevaid hobisid harrastama, sekka suvilaehitusega seotud sõidud – kõik need saab edukalt tehtud aasta pikapi tiitliga pärjatud suure ja jõulise RAMiga USCAR – Ameerika Autost.
Suur reede raadios: Jüri Ratas Keskerakonna võimust pealinnas
Tallinnas on toimunud revolutsioon: üle kahe kümnendi püsinud Keskerakonna võim on otsas. Aga kas uus võimuliit leiab neljakesi ka ühisosa?
Tallinnas on toimunud revolutsioon: üle kahe kümnendi püsinud Keskerakonna võim on otsas. Aga kas uus võimuliit leiab neljakesi ka ühisosa?
Tallinna lennujaamas enam vedelikke ja arvutit kotist välja võtma ei pea
Tallinna lennujaamas julgestuskontrolli uute masinate seadistamine ja testimine sai valmis ja enam ei pea reisijad enam vedelikke ja arvuteid käsipagasist välja võtma, teatas lennujaam.
Tallinna lennujaamas julgestuskontrolli uute masinate seadistamine ja testimine sai valmis ja enam ei pea reisijad enam vedelikke ja arvuteid käsipagasist välja võtma, teatas lennujaam.