Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Klientide kaotus viis Schenkeri käibe ja kasumi allapoole
"Langus on seotud paari konkreetse kliendiga, kuid sellele vaatamata oleme eelarves. Eelmine aasta oli lihtsalt väga hea," ütles Schenkeri finantsjuht Peep Kütt.
Küti sõnul teadis ettevõte juba möödunud aastal, et mainitud kliendid loobuvad Schenkeri teenustest, kuid lahkumine lükkus edasi ja see andis eelmise aasta tulemustele hea lisa. Ka aitas möödunud aasta headele tulemustele kaasa väga hea majanduskasv.
"2007. aasta eripäraks võib nimetada seda, et Eesti elektroonikafirmadel ei lähe just kõige paremini. Ühe sellise kliendi maht vähenes tunduvalt," kirjeldas Kütt olukorda. "Lisaks lõpetas meie teenuste kasutamise firma, kellele korraldasime uute sõiduautode logistikat, mis nüüd on koondunud sadamatesse. Enne hoidsime autosid oma õuel ja tegelesime nendega seal."